Gå til innhold

Er det flaut og pushy å kontakte ONS etterpå?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

skriv en melding rett ut, feks "Hadde vært gøy å finne på noe en dag, ring meg når du kommer tilbake om du har lyst. God ferie:)"

Så er det bare ås e om han ringer eller ikke når han er tilbake om et par uker...hvem vet, kanskje ahr du møtt noen i mellomtiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg burde vel ha vært mer imøtekommende kanskje og skrev melding om at det hørtes veldig morsomt ut det han og barna skulle gjøre i ferien (de skal til Danmark- til barneaktiviteter) og at vi snakkes. Jeg glemte både smilefjes og alt annet...men jeg har jo skrevet til ham før at han bare må ta kontakt. Mer trenger jeg vel ikke si i fra. Tror og håper han har forstått det nå.

Takk for alle svarene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spiller jo hele ballen over til han her, og med mindre han er gira på/tør å ta kontakt kommer du ikke til å høre annet enn unnskyldninger på fylla. Jeg regner med du er klar over det allerde.

Personlig ville jeg ha funnet på noe sammen edru, samme om det var snakk om et FB eller forhold, men det er min preferanse da. Sex i alkoholpåvirket tilstand unngår jeg i den grad det er mulig. Hvis du vil det skal skje noe, GJØR NOE for at noe skal skje. Det er ikke verre.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Du spiller jo hele ballen over til han her, og med mindre han er gira på/tør å ta kontakt kommer du ikke til å høre annet enn unnskyldninger på fylla. Jeg regner med du er klar over det allerde.

Personlig ville jeg ha funnet på noe sammen edru, samme om det var snakk om et FB eller forhold, men det er min preferanse da. Sex i alkoholpåvirket tilstand unngår jeg i den grad det er mulig. Hvis du vil det skal skje noe, GJØR NOE for at noe skal skje. Det er ikke verre.

Lykke til :)

Hva er FB? :sjenert:

Han har sendt en melding om at det er litt hektisk framover og at det ikke har å gjøre med at han ikke vil treffes. Han hadde vel ikke gidda å skrive det siste der hvis han ville unnskylde seg?

Uansett lar jeg resten være opp til ham videre. :)

Kult med innspillene som kom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange forhold starter med "ONS", mitt gjorde også det..;)

Og vi har vært kjærester i to år, er fortsatt like forelska, og blir snart samboere :)

Det at han sendte sms om at han blir borte ei stund er jo kjempepositivt med tanke på mer "action" da ;)

Hadde han ikke vært noe interessert så hadde han vel ikke gidda å skrevet noe om det, men bare fordufta!?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Veldig mange forhold starter med "ONS", mitt gjorde også det..;)

Og vi har vært kjærester i to år, er fortsatt like forelska, og blir snart samboere :)

Det at han sendte sms om at han blir borte ei stund er jo kjempepositivt med tanke på mer "action" da ;)

Hadde han ikke vært noe interessert så hadde han vel ikke gidda å skrevet noe om det, men bare fordufta!?

Lykke til!

Det er lov å håpe at det blir mer action :) Og blir det ikke det, synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Fuckbuddy. Høres mer glamorøst ut enn knullevenn don`t you think? ;)

Absolutt! :) Jeg brukte nå aldri det ordet men FB er vesentlig mer ålreit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er tilbake fra ferie og har delt ansvar for barna. Han skrev sms om at han ikke visste hva han ville og at han syntes det var problematisk med sin ekskone og to små barn. Han skrev at det var vanskelig å finne noen der det skal klaffe - og at han gjerne kunne tenke seg å møte meg, men at det ble vanskelig på grunn av dette. Dessuten glemmer han ikke at jeg hadde sagt at jeg ikke var ute etter noe forhold (etter natten vi var sammen).

Jeg synes det hadde vært mye enklere for meg om han istedet hadde skrevet: "Jeg synes du ser ut til å være en flott jente men jeg ønsker ikke å treffe deg videre. Tror kanskje ikke helt du er min type."

Etter slike meldinger vil jeg ikke svare ham mer eller ta mer initiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TS once again

En annen ting er at når en mann (hvis han hadde villet) kunne få seg noe og ikke vil det/ikek benytter anledningen (!) - da må den ene natten ha vært forferdelig for ham. :sjenert:

Det er bare å feste på vidre liksom :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Synes du skal stå litt på jeg, og si at du vil treffe han en kveld, at det er uforpliktened, men hvem vet? At han har hengt seg opp i at du sa at du ikke var ute etter et forhold...har kanskje skremt han litt? så du må si ifra om du ordla det litt feil/har endret mening...at HAN har endret din mening?

...ikke gi opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du skal stå litt på jeg, og si at du vil treffe han en kveld, at det er uforpliktened, men hvem vet? At han har hengt seg opp i at du sa at du ikke var ute etter et forhold...har kanskje skremt han litt? så du må si ifra om du ordla det litt feil/har endret mening...at HAN har endret din mening?

...ikke gi opp!

Hvis jeg gjør det kan jeg fremstå som pushy...og desperat? At jeg burde ha tatt hintet nå, etter hans sms om hvor problematisk det er å finne den rette kvinnen og hans trøbbel med eks-kone og barn?

Jeg dummer meg ut og vil fremstå som masete ved å sende nok en sms, tenker jeg. :sjenert: Han burde ta initiativ videre til et treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det hadde vært mye enklere for meg om han istedet hadde skrevet: "Jeg synes du ser ut til å være en flott jente men jeg ønsker ikke å treffe deg videre. Tror kanskje ikke helt du er min type."

En mann vil heller blir trampet ihjel av 10 brennende elefanter enn å skrive en slik melding, har jeg lest et sted. Tror det er sant.

Det hadde vært så mye enklere hvis menn gjorde/sa det som vi ville at de skulle, men slik er det ikke. Tror du gjør lurt i å smøre deg med tålmodighetskrem nå framover. Han hadde litt for mange unnskyldninger som ikke hang på greip, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde litt for mange unnskyldninger som ikke hang på greip, spør du meg.

Enig! Så hvis han vil treffes bør han ta et initiativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likevel - trass i det hele:

:tristbla::riste::vetikke:

Forstår ikke hvorfor. Han har ikke mange damer skulle jeg tro. Og han har likt meg en stund. Plutselig bare ikke lengre. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 42
En mann vil heller blir trampet ihjel av 10 brennende elefanter enn å skrive en slik melding, har jeg lest et sted. Tror det er sant.

Stemmer ikke. Jeg har skrevet flere sånne, og jeg er mann. Hvorfor ikke? Det kommer ikke noe godt ut av subtile ordleker, hvis det man egentlig mener, er at man ikke er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker "knullekompis".

Jeg har mer sansen for ordet som Wallace kom med her...

Jeg forstår du er mer direkte av deg - så godt å høre at ikke alle menn er redd for å si ting slik de er til damene de er sammen med. Menn som er klare i budskapet med hensyn til hva de ønsker og tenker om den de er sammen med er hvertfall noe jeg verdsetter - enten det er ONS eller forhold.

Det er uansett vanskelig å vite hva slags type jeg har med å gjøre her, så det beste er vel å glemme hele mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...