Gå til innhold

Er det flaut og pushy å kontakte ONS etterpå?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Vi hadde en ONS men begge er single og kanskje kjeder seg. Er jeg pushy dersom jeg sender en melding eller bør jeg forstå at man ikke sender sms om å finne på noe til ONS?

:forvirret:

Det er jo forvirrende når mennene ikke tar mer initativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Det er jo forvirrende når mennene ikke tar mer initativ.

Ja, er det ikke fælt at de ikke tar ansvar for ditt liv? Faens likestilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja vel da, så ringte jeg ham.

Dritt-likestilling :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

I tillegg: må jeg så ta eventuelle avslag som en mann...kjipt :tristbla:

Dette burde være mennenes jobb, det er de som bør jakte, være på offensiven og ta initiativ. :slåss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte ham en melding på om han kunne si i fra når han ville ut der jeg bor i sommer (at det hadde vært fint). Så svarte han tilbake at det var greit/og fint det.

Betyr det at han er høflig bare eller betyr det at han faktisk tar kontakt når han vil ut i nærheten av meg?

Så i og med at han "bare" var et ONS betyr det at han forventer at vi tar opp tråden der?

Det er aldri godt å vite med menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naive Nils

Dere refererer til ONS hele tiden, jeg forstår såpass at det ikke er onsdag det skal skje/har skjedd noe, men hva er det for noe ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *kosejoker*
Dere refererer til ONS hele tiden, jeg forstår såpass at det ikke er onsdag det skal skje/har skjedd noe, men hva er det for noe ??

Sorry, jeg må le litt :hoho:

ONS= One Night Stand ;)

Forøvrig har jeg ikke så mye å legge til når det gjelder tråden, men nå har du jo idet minste sagt fra, og siden han skal si fra dersom han kommer ut der du bor synes jeg ikke du bør ta noe mer kontakt nå i allefall.. Hans tur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
du sier det var en ons men virker som du vil at det skal bli noe mer....??

Har ingen planer om det...bare at det må skje noe på mannefronten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama

Hvis du vil ha noe mer, ikke hiv deg etter menn som bare er på jakt etter ons.

bare et forslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

bare et forslag.

Jeg vet ikke hva han er ute etter. Men jeg sa jo til ham at jeg ikke var ute etter noe forhold...likevel er det spennende at det skjer noe.

Er man singel vil man jo liksom at det skal være litt action da, ellers kan man risikere å vente på Mannen i mange år.

Det var han som kastet seg etter meg...men klart, jeg følger jo opp litt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Kult at du ble provosert til å gjøre noe. Til deg, snuppa:

:dagens-rose::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Kult at du ble provosert til å gjøre noe. Til deg, snuppa:

:dagens-rose::kyss:

Takket være din kommentar så tok jeg kontakt ja, og han svarte positivt (tilsynelatende hvertfall). Men jeg hadde aldri gjort det om jeg ikke hadde lest din kommentar. Bare så du vet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_p_*

Mange forhold som har startet som ons.... jeg tok selv kontakt med en gutt etter et ons, og han ble kjempe glad, og vi datet ganske lenge... Tror det er ganske normalt å kontaktes etter ons, har aldr hatt ett som ikke har ført til noen som helst videre kontakt i alle fall... Så lykke til uansett intensjoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Bernt_*

bare et forslag.

Men hun er jo selv en onse-jente, skal menn som er ute etter noe mer holde seg unna henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest

Nei men herregud. Er dette så veldig vanskelig da?

Enten så har man et ONS og man utveksler IKKE nummer eller noe. Da ligger det rimelig i kortene at det nettopp var, et ONS.

Utveksler man derimot ett eller annet av nummer eller annet, er det klart man kan kontakte ham/henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Nei men herregud. Er dette så veldig vanskelig da?

Enten så har man et ONS og man utveksler IKKE nummer eller noe. Da ligger det rimelig i kortene at det nettopp var, et ONS.

Utveksler man derimot ett eller annet av nummer eller annet, er det klart man kan kontakte ham/henne.

I dette tilfellet er de bekjente og har sikkert telefonnumrene til hverandre fra før av.

Av og til er det ikke enten-eller. Det er noen gråsoner som kan være vanskelig. Heldige deg som ikke har opplevd det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sendte melding om at han ville være opptatt/bortreist et par uker med barna (ferie).

Tar jeg det som et hint på at han ikke vil treffe meg mer eller at han tar kontakt når det passer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sendte melding om at han ville være opptatt/bortreist et par uker med barna (ferie).

Tar jeg det som et hint på at han ikke vil treffe meg mer eller at han tar kontakt når det passer?

Han er skilt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...