Gå til innhold

Hvordan ikke misforstå?

Gjest Trolletrine

Anbefalte innlegg

Gjest Trolletrine

Et spørsmål bare...

Begynte i ny jobb for en stund tilbake,og der er jo DRØMMEMANNEN :rødme: MEN!Merker at jeg har falt tilbake til fjortisstadiet igjen,for jeg lurer HELE TIDEN på hva han egentlig mener med det han gjør.Så spørsmålet er derfor;hvis en du liker gjør litt barnsliger saker som å holde igjen dører når du skal inn,sier at han syns det er sexy med damer som er irritert(når jeg nettopp har kommet med et frustrasjonsutbrudd),,følger deg endel med blikket,spør om du er singel osv,-tar du det for interesse eller bare normal høflighet og moro???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde aldri i mine villeste fantasier funnet på å spørre en jente jeg ikke var interessert i om hun var singel. Og sånne barnslige fantestreker er sånn vi ukulturerte flørter.

Det du egentlig må finne ut er om han er interessert i deg fordi du er deg, eller deg fordi du er jente.

Endret av Poetens_Tårer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trolletrine
:wow: men samtidig er han ikke akkurat ivrig på å gå fra jobb samtidig som meg da...Er som regel veldig tilfeldig hvis vi gjør det,og da er det alltid sammen med andre :sur: ...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være at han er interessert, og ikke klarer å skjule det, men at han samtidig er litt i tvil om han virkelig vil gjøre noe med det. Det er ikke bare sukker og roser å innlede et romantisk forhold til noen på jobben. Hva om det ikke går så bra? Kan fort bli mye pinlige og ukomfortable situasjoner ut fra det!

(Herregud. Jeg skriver, overanalyserer og tenker som en jente. På tide å ta en pause fra KG og pumpe litt jern :tunge1: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest hun som flørter
Kan jo være at han er interessert, og ikke klarer å skjule det, men at han samtidig er litt i tvil om han virkelig vil gjøre noe med det. Det er ikke bare sukker og roser å innlede et romantisk forhold til noen på jobben. Hva om det ikke går så bra? Kan fort bli mye pinlige og ukomfortable situasjoner ut fra det!

(Herregud. Jeg skriver, overanalyserer og tenker som en jente. På tide å ta en pause fra KG og pumpe litt jern :tunge1: ).

Hehe, du er mann ja ;)

Men hva om han da sender lange blikk, sånn ser på meg i flere sekunder, ser ned, for så å se på meg igjen?

Han pleier å gå forbi meg og plutselig kile meg i magen, dytte meg med foten i rumpa, sprute vann etter meg, smile og prate med det samme han får sjansen?

Tenkte jo jeg skal gå forbi ham neste gang jeg ser ham, og stryke handa "bare sånn tilfeldig" over rumpa. Tipper han får litt klaus da..

Er på flørtern med en fyr her skjønner du, men han er en del år eldre enn meg.. Har kjent han noen år nå.

Men... så skriver jeg med liten skrift at han ikke er singel.. ennå.. Han har sagt han trives bedre på jobb enn hjemme. Og nå kommer vel de moralens voktere og sier jeg skal holde meg langt unna. Det blir jeg nok ikke, så lenge han selv ikke sier stopp. Er jo gøy så lenge det varer :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Det høres alvorlig ut, dette...på tide med en tur i skauen for å plaffe løs på dyr! Få med noen skikkelig inngrodde ungkarer... Og niks mer KG, naturligvis. Hemingway ALL the way!

Og velkommen tilbake imorra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... så skriver jeg med liten skrift at han ikke er singel.. ennå.. Han har sagt han trives bedre på jobb enn hjemme. Og nå kommer vel de moralens voktere og sier jeg skal holde meg langt unna. Det blir jeg nok ikke, så lenge han selv ikke sier stopp. Er jo gøy så lenge det varer :rødme:

Det har pent lite med moral å gjøre og veldig mye med respekt for andre...eller mangelen på samme. Hva er vitsen egentlig? Er du virkelig så jævla nøden at du må prøve å ødelegge for andre?

:rope: Hold deg langt unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå kommer vel de moralens voktere og sier jeg skal holde meg langt unna. Det blir jeg nok ikke, så lenge han selv ikke sier stopp. Er jo gøy så lenge det varer :rødme:

Tja, hvis du synes det er gøy å bli brukt som leketøy ...

Spørs hvor gøy *det* er når det har slutta å vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hun som flørter
Det har pent lite med moral å gjøre og veldig mye med respekt for andre...eller mangelen på samme. Hva er vitsen egentlig? Er du virkelig så jævla nøden at du må prøve å ødelegge for andre?

Akkurat.. der kom den. Skal si som ei annen her inne sa, det er ingen som helst vits i å spørre om tips her inne, for man får bare negative setninger slengt tilbake fra folk. Man får alltid høre at man skal glemme hele greia og gi fan. Ikke en eneste gang har jeg opplevd å få positive tilbakemeldinger, ikke rart man da gir blafffen i tipsene som gis her.

Det er nettopp det jeg skal gjøre, gi f... og flørte ham i senk :) Har vært en "snill pike" hele livet, og hva har jeg oppnådd? Ikke en dritt, en fyr som var utro. Så jeg er lei av å være liten og uskyldig, man får ikke mer moro enn man lager selv.

Og bare så det er sagt.. han leker ikke med meg, har kjent ham i flere år, jeg stoler på ham, og han er ikke typen til å leke med folk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hun som flørter

Ja, og en ting til.. Det handler ikke om at jeg har nøden, og er han med på flørten er det ikke mitt problem. Han er voksen nok til å si stopp om han ikke vil ødelegge sitt forhold til sin samboer.

Jeg er singel og kan gjøre hva jeg vil, ja jeg har respekt for ham og samboeren, derfor gjør jeg ikke noe med ham før jeg vet at han er singel. Tror ikke du helt har forstått hva jeg mente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hva har jeg oppnådd? Ikke en dritt, en fyr som var utro.

Akkurat, og dermed blir all faenskap som følger med det å bli bedratt noe du står fritt til å påføre alle andre bare fordi DU er singel og kan gjøre som du vil? Med slike egoistiske holdninger er det ikke det minste rart det er så mye utroskap i verden.

Videre, hvis du synes det er sååå bortkastet å be om råd her fordi du kun får negative tilbakemeldinger, hvorfor gidder du å bruke tid på å be om råd da? Og hvorfor ber du om råd dersom du uansett har bestemt deg for å kaste alle hemninger og legge deg etter fyren? Dette med utroskap/legge seg med vitende vilje etter opptatte menn/kvinner er et såpass betent tema og de færreste her inne vil støtte den typen oppførsel, du sier jo selv at du er klar over dette. Og likevel blir du amper fordi folk er uenig med deg? Kanskje best å la være å si noe da?

Her er det ikke snakk om å sitte på moralens høye hest og fordømme andre for deres oppførsel. Derimot er det snakk om å vise littegrann respekt for sine medmennesker. Og dette kommer fra en som selv er singel.....jeg har blitt sjekket opp av plenty menn hvis damer sitter hjemme og venter på dem, men jeg har i det minste såpass respekt for meg selv og andre at jeg er i stand til å avvise dem. Klart han kan avvise deg også, men om han ikke gjør det er det ingenting som tilsier at du er nødt til å komme løpende som en lydig bikkje med en gang han roper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hun som flørter
Akkurat, og dermed blir all faenskap som følger med det å bli bedratt noe du står fritt til å påføre alle andre bare fordi DU er singel og kan gjøre som du vil? Med slike egoistiske holdninger er det ikke det minste rart det er så mye utroskap i verden.

Videre, hvis du synes det er sååå bortkastet å be om råd her fordi du kun får negative tilbakemeldinger, hvorfor gidder du å bruke tid på å be om råd da? Og hvorfor ber du om råd dersom du uansett har bestemt deg for å kaste alle hemninger og legge deg etter fyren? Dette med utroskap/legge seg med vitende vilje etter opptatte menn/kvinner er et såpass betent tema og de færreste her inne vil støtte den typen oppførsel, du sier jo selv at du er klar over dette. Og likevel blir du amper fordi folk er uenig med deg? Kanskje best å la være å si noe da?

Her er det ikke snakk om å sitte på moralens høye hest og fordømme andre for deres oppførsel. Derimot er det snakk om å vise littegrann respekt for sine medmennesker. Og dette kommer fra en som selv er singel.....jeg har blitt sjekket opp av plenty menn hvis damer sitter hjemme og venter på dem, men jeg har i det minste såpass respekt for meg selv og andre at jeg er i stand til å avvise dem. Klart han kan avvise deg også, men om han ikke gjør det er det ingenting som tilsier at du er nødt til å komme løpende som en lydig bikkje med en gang han roper.

Ja, jeg får det sikkert i fleisen en dag da han sårer meg.

Dette er mest sannsynlig bare en flørt, dette hadde aldri skjedd om han ikke hadde flørtet. Han er den første på lenge som faktisk gjør dette med meg og faktisk bryr seg. Det er heldigvis mitt problem, ikke ditt..

For min del er denne diskusjonen avsluttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...