Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Da har hårføhneren min gått i stykker, og jeg må ut og kjøp ny. Noene som kan anbefale en god føhner? Pris er ikke viktig.
Antoinette Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Kjøp en salongføner som har minst 3-4 varmestyrkegrader og kaldluft.
Rexina Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Kjøpte ny for 5 dager siden. Denne fra Braun har 6 forskjellige styrker, kaldluft, ionic funksjon, og du får VERDENS FINESTE HÅR! Jeg har alltid hatt tynt, fint hår med litt småhår som popper opp her og der. Det har alltid vært Ok, men ikke fint. For to dager siden vaska og fønet jeg håret og fikk det glansfulle, sunne, strålende, tjukke håret man bare kan drømme om. Og i dag er det fortsatt like lekkert. Trenger ikke stylingprodukter eller noe (skjønner ikke hvordan det er mulig.) Var på jobben i stad (sykehjem for eldre) for første gang på en ny avdeling. Var så mange som kommenterte hvor pen jeg var (selv pasientene) og de har ALDRI sett meg før. Da kan man si at en føner funker;) Hehe.. Tror nok du blir fornøyd;)
kollektivet Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 gujimalla! den skal jeg kjøpe meg! rexina, du er en knupp!
kollektivet Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 (endret) hva heter modellen? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=81290 er d denne? Endret 20. juli 2007 av kollektivet
Rexina Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Nei, det er den det er bilde av i min link:) Det er en modell nyere enn den du har på linken din. Den heter: Braun FuturPro Ion-Care!
Gjest Tweek Skrevet 20. juli 2007 #10 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har å en med ioner og noe greier og syntes den er veldig greit. Jeg syntes det er viktig at man har mulighet til kaldluft også
Gjest Deception Skrevet 21. juli 2007 #11 Skrevet 21. juli 2007 Jeg har også en Futurpro-føner, og er kjempefornøyd. Egentlig kan jeg ikke fordra å føne håret, men med denne går det greit selv på det laveste varmenivået.
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2007 #12 Skrevet 21. juli 2007 Tusen takk for anbefalinger! Den hårføneren skal helt klart pøves ut! (Og som ekstra bonus lærte jeg hvordan føner staves)
Lenemor Skrevet 22. juli 2007 #13 Skrevet 22. juli 2007 Da blir det føner på meg og! Har hatt en i åresvis som jeg kjøpte hos frisøren, men nå er den ødelagt! Hadde tenkt å legge inn en tråd her, men da slipper jeg det.
nynne Skrevet 22. juli 2007 #14 Skrevet 22. juli 2007 hva er spesielt med kaldføn? hvordan bruker man det??
Rexina Skrevet 22. juli 2007 #15 Skrevet 22. juli 2007 Jeg bruker kaldfunksjonen for å "sette" frisyren. Da holder den seg mye lenger (3 dager på meg). Bruker det når håret er så godt som tørt..
Gjest Tweek Skrevet 22. juli 2007 #16 Skrevet 22. juli 2007 Kaldluft eller "lunken luft" er mye bedre å føne håret med p.g.a det sliter ikke like mye på håret og at hodebunnen har det bedre med en luft som ikke er så varm
Lourdes Skrevet 23. juli 2007 #17 Skrevet 23. juli 2007 Nei, det er den det er bilde av i min link:) Det er en modell nyere enn den du har på linken din. Den heter: Braun FuturPro Ion-Care! Da blir det denne på meg også. Har hatt en Braun som de siste to årene bare har funket på det laveste nivået. Håpløst. Jeg har bare ikke giddi å gjøre noe med det. Men NÅ blir det fint hår på meg også Du jobber vel ikke som selger Rexina? Ble overbevist med en gang jeg
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #19 Skrevet 26. juli 2007 Kjøpte ny for 5 dager siden. Denne fra Braun har 6 forskjellige styrker, kaldluft, ionic funksjon, og du får VERDENS FINESTE HÅR! Jeg har alltid hatt tynt, fint hår med litt småhår som popper opp her og der. Det har alltid vært Ok, men ikke fint. For to dager siden vaska og fønet jeg håret og fikk det glansfulle, sunne, strålende, tjukke håret man bare kan drømme om. Og i dag er det fortsatt like lekkert. Trenger ikke stylingprodukter eller noe (skjønner ikke hvordan det er mulig.) Var på jobben i stad (sykehjem for eldre) for første gang på en ny avdeling. Var så mange som kommenterte hvor pen jeg var (selv pasientene) og de har ALDRI sett meg før. Da kan man si at en føner funker;) Hehe.. Tror nok du blir fornøyd;) Hvor kjøpte du den?
Rexina Skrevet 26. juli 2007 #20 Skrevet 26. juli 2007 På nettet. Søkte etter den på kelko.no. Og fikk opp 2 resultater. Du får den her. Jeg fikk den til bursdagen min den 15. juli, så jeg vet ikke helt hvor den er kjøpt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå