Gjest Huldali Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har tenkt å lage en pai med reker, men kommer ikke på noe annet å ha oppi i tilegg enn purre/vårløk. Hva slags andre grønne ting passer til reker?
Gjest piaf Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Har ikke prøvd, men ser for meg at reker kanskje vil kunne bli seige i en pai, pga varmebehandlingen?
Gjest Lund Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har tenkt å lage en pai med reker, men kommer ikke på noe annet å ha oppi i tilegg enn purre/vårløk. Hva slags andre grønne ting passer til reker? Kan ikke trur at pai med reker blir godt De kan bli litt seige,jeg hadde nok tatt noen annet
Gjest Huldali Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 (endret) Oi, det har jeg ikke tenkt på! Kanskje derfor jeg ikke finner noen pai-oppskrifter med reker da Hm, da får jeg kanskje lage en god grønnsaks pai i stede, da har jeg i hvert fall nok å velge mellom! Endret 20. juli 2007 av Huldali
Gjest Lund Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Oi, det har jeg ikke tenkt på! Kanskje derfor jeg ikke finner noen pai-oppskrifter med reker da Hm, da får jeg kanskje lage en god grønnsaks pai i stede, da har jeg i hvert fall nok å velge mellom! Hva med bacon med brokoli,det er kjempe godt :smile:
Gjest Huldali Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 Nå spiser ikke jeg vanlig kjøtt (spiser bare noe fiske mat), men brokkoli, blomkål og purre er supert i pai syns jeg!
Gjest Lund Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 Nå spiser ikke jeg vanlig kjøtt (spiser bare noe fiske mat), men brokkoli, blomkål og purre er supert i pai syns jeg! Hva med laks da?
Gjest Lund Skrevet 21. juli 2007 #8 Skrevet 21. juli 2007 Hva med ostepai(quiche Lorraine) Kan bruke isteden for kokt skinke (laks) 100gram 200gram ost 3 egg 2 dl melk litt salt 1 ts paprikapulver Lykke til
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2007 #9 Skrevet 22. juli 2007 men må paien varmebehandles da? hva med å bruke ferdigstekt paiskall i stedet for terteskjell (som mange bruker), og ha en rekeblanding oppi det. pynte med halve sitronskiver etc.
Rainbow Brite Skrevet 22. juli 2007 #10 Skrevet 22. juli 2007 Du kan jo evt ha noen marinerte reker ved siden av, som du strør over paien når den er lagt på tallerkenen Høres veldig godt ut spør du meg (Men jeg ville nok ikke hatt de inn i ovnen jeg heller)
Gjest Huldali Skrevet 23. juli 2007 #11 Skrevet 23. juli 2007 Det å legge rekene opp på paien høres jo godt ut! Kan se for meg at det ser veldig pent ut også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå