Cowgirl22 Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Til dere som har bestilt mineralsminke på everydayminerals.com. Hvor lang tid tok det fra dere bestilte til dere fikk varene i posten? Er prisen gitt utenpå pakken slik at den går igjennom tollen dersom det er under 200 kr? Er litt ny på netthandel fra utlandet og vet ikke helt hvordan det fungerer.
~white lady~ Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Vel, jeg bestilte derfra 8 juli, og har enda ikke fått de...
Cowgirl22 Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2007 Huffda.. Hørtes ikke bra ut. Må nok forberede meg på endel venting jeg også da.. Du får si ifra når du får dine
~white lady~ Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Huffda.. Hørtes ikke bra ut. Må nok forberede meg på endel venting jeg også da.. Du får si ifra når du får dine Det skal jeg gjøre. Håper det blir snart- har nesten ikke mer sminke igjen
Ce'Nedra Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Har tatt 10 dager begge gangene jeg har bestilt derfra.
Cowgirl22 Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2007 Har tatt 10 dager begge gangene jeg har bestilt derfra. Det var da ikke lenge. Gleder meg til det kommer!! Bestilte du da for under 200 kr? Måtte du hente det på posten, eller kom det i postkassen?
Ce'Nedra Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Bestilte for under 200 kr. begge gangene ja. Den første gangen fikk jeg i postkassen, den andre gangen var pakken for stor til å legges i postkassen, så da måtte jeg hente den på postkontoret.
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Jeg bestilte derfra for 3 uker siden, og pakken kom etter 14 dager. Det stod utenpå pris på varene, og den gikk lett gjennom tollen (under 200 kroner). Pakken var så liten at den kom i postkassen her.
~white lady~ Skrevet 23. juli 2007 #9 Skrevet 23. juli 2007 Fått pakken min idag. Bestilte den 8 denne måneden, og den ble shippa avgårde den 11. Så det tar sin tid...
milla-mor Skrevet 23. juli 2007 #10 Skrevet 23. juli 2007 de er ihvertfall veldig snille hos everydayminerals! jeg sendte en klagende mail om lang pakke-venting (hadde ventet en mnd...), så da sendte de meg en stor gratis-pakke som trøst! fikk til og med gratis-pakken før den jeg egentlige bestilte, så et eller annet sted hadde det jo skjedd en glipp...
Ce'Nedra Skrevet 23. juli 2007 #11 Skrevet 23. juli 2007 Jeg bestilte min 3. pakke den 8. juli. Denne har jeg ikke fått enda. De forrige fikk jeg som nevnt etter 10 dager.. Mulig det er mange på sommerferie hos postvesenet eller noe, for jeg bestilte en pakke på Ebay for en halv evighet også, og den fikk jeg først i dag.
Gjest Starkitten_utlogget Skrevet 24. juli 2007 #12 Skrevet 24. juli 2007 Jeg venter enda på min pakke. har ihvertfall ventet tre uker og begynner å bli litt irritert! grrrr!
Ce'Nedra Skrevet 24. juli 2007 #14 Skrevet 24. juli 2007 Fikk den jeg hadde bestilt 8. juli i dag, så da tok det noe lenger tid denne gangen..
Starkitten Skrevet 25. juli 2007 #15 Skrevet 25. juli 2007 Jeg fikk det også i går. virker som de har hatt ferie Jeg irriterte meg litt over at jeg hadde glitter over alt på meg etter å ha åpnet pakken. gleder meg også til å prøve dem i dag da jeg ikke fikk tid i går
Cowgirl22 Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #16 Skrevet 26. juli 2007 Fikk mitt i dag!! Jippi!! Tok bare seks dager fra da jeg bestilte. Har bomma litt på fargene da. Bestilte starter-kit og synes foundationene var litt lyse, utenom en som så grei ut. Men den syns jeg var litt lite dekkende. Kommer nok til å bestille mer da. Er jo veldig billig i forhold til annen mineralsminke..
Ce'Nedra Skrevet 26. juli 2007 #17 Skrevet 26. juli 2007 Ville bare si at de ser lysere ut i forpakningen, de mørkner på huden
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #18 Skrevet 26. juli 2007 Men den syns jeg var litt lite dekkende. Hvilken foundationtype bestillte du?
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2007 #19 Skrevet 26. juli 2007 Jeg fikk mine prøver for noen dager side. Er veldig fornøyd. Endelig foundation som er lys nok og ser naturlig ut. Denne kan jeg også bruke uten at det klør og stikker slik som det gjorde da jeg brukte ID. Men hvordan får man bort den pudrete looken? Det synes jo selvfølgelig ikke på avstand(snakker om når man stikker nesa heeelt opp i speilet her), men det hadde vært greit om den hadde smeltet mer inn i huden slik flytende foundation gjør. Hjelper det med disse finishing pudderne?
Gjest starkitten_utlogget Skrevet 26. juli 2007 #20 Skrevet 26. juli 2007 Jeg har på meg en av øyenskyggene jeg bestilte og den sitter like godt på som da jeg tok den på for mange timer siden. Men lurer jo litt på om den sitter like godt når jeg er ferdig på jobb om noen timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå