Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som har bestilt mineralsminke på everydayminerals.com. Hvor lang tid tok det fra dere bestilte til dere fikk varene i posten? Er prisen gitt utenpå pakken slik at den går igjennom tollen dersom det er under 200 kr? Er litt ny på netthandel fra utlandet og vet ikke helt hvordan det fungerer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg bestilte derfra 8 juli, og har enda ikke fått de...

Skrevet

Huffda.. Hørtes ikke bra ut. Må nok forberede meg på endel venting jeg også da.. Du får si ifra når du får dine :)

Skrevet
Huffda.. Hørtes ikke bra ut. Må nok forberede meg på endel venting jeg også da.. Du får si ifra når du får dine :)

Det skal jeg gjøre. Håper det blir snart- har nesten ikke mer sminke igjen :ler:

Skrevet

Har tatt 10 dager begge gangene jeg har bestilt derfra.

Skrevet
Har tatt 10 dager begge gangene jeg har bestilt derfra.

Det var da ikke lenge. Gleder meg til det kommer!! Bestilte du da for under 200 kr? Måtte du hente det på posten, eller kom det i postkassen?

Skrevet

Bestilte for under 200 kr. begge gangene ja. Den første gangen fikk jeg i postkassen, den andre gangen var pakken for stor til å legges i postkassen, så da måtte jeg hente den på postkontoret.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bestilte derfra for 3 uker siden, og pakken kom etter 14 dager. Det stod utenpå pris på varene, og den gikk lett gjennom tollen (under 200 kroner). Pakken var så liten at den kom i postkassen her.

Skrevet

Fått pakken min idag. Bestilte den 8 denne måneden, og den ble shippa avgårde den 11. Så det tar sin tid...

Skrevet

de er ihvertfall veldig snille hos everydayminerals! jeg sendte en klagende mail om lang pakke-venting (hadde ventet en mnd...), så da sendte de meg en stor gratis-pakke som trøst! fikk til og med gratis-pakken før den jeg egentlige bestilte, så et eller annet sted hadde det jo skjedd en glipp...

Skrevet

Jeg bestilte min 3. pakke den 8. juli. Denne har jeg ikke fått enda. De forrige fikk jeg som nevnt etter 10 dager.. Mulig det er mange på sommerferie hos postvesenet eller noe, for jeg bestilte en pakke på Ebay for en halv evighet også, og den fikk jeg først i dag.

Gjest Starkitten_utlogget
Skrevet

Jeg venter enda på min pakke. har ihvertfall ventet tre uker og begynner å bli litt irritert! grrrr!

Skrevet

Fikk den jeg hadde bestilt 8. juli i dag, så da tok det noe lenger tid denne gangen..

Skrevet

Jeg fikk det også i går. virker som de har hatt ferie ;)

Jeg irriterte meg litt over at jeg hadde glitter over alt på meg etter å ha åpnet pakken. gleder meg også til å prøve dem i dag da jeg ikke fikk tid i går :sol:

Skrevet

Fikk mitt i dag!! Jippi!! Tok bare seks dager fra da jeg bestilte. Har bomma litt på fargene da. Bestilte starter-kit og synes foundationene var litt lyse, utenom en som så grei ut. Men den syns jeg var litt lite dekkende. Kommer nok til å bestille mer da. Er jo veldig billig i forhold til annen mineralsminke..

Skrevet

Ville bare si at de ser lysere ut i forpakningen, de mørkner på huden :)

Gjest Gjest
Skrevet
Men den syns jeg var litt lite dekkende.

Hvilken foundationtype bestillte du?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fikk mine prøver for noen dager side. Er veldig fornøyd. Endelig foundation som er lys nok og ser naturlig ut. Denne kan jeg også bruke uten at det klør og stikker slik som det gjorde da jeg brukte ID.

Men hvordan får man bort den pudrete looken? Det synes jo selvfølgelig ikke på avstand(snakker om når man stikker nesa heeelt opp i speilet her), men det hadde vært greit om den hadde smeltet mer inn i huden slik flytende foundation gjør. Hjelper det med disse finishing pudderne?

Gjest starkitten_utlogget
Skrevet

Jeg har på meg en av øyenskyggene jeg bestilte og den sitter like godt på som da jeg tok den på for mange timer siden. Men lurer jo litt på om den sitter like godt når jeg er ferdig på jobb om noen timer. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...