Angelica_83 Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Hei dere! Så nettopp en tråd her, ang. laser mot hårfjerning. Tenkte jeg skulle legge denne i en ny tråd, siden det ikke har noe med laser å gjøre. Det finnes en krem som heter HÅR STOPP som selges på VITA hvertfall. Enkelte helsekostforrretninger fører den også, tror jeg. Jeg har bukt denne i snart 3 mnd. og er KJEMPEFORNØYD!! Jeg har brukt den bare til å fjerne hår nedentil da. Jeg var å tok brasiliansk voksing før jeg prøvde den første gang. Man skal påføre den 2 ganger om dagen fra samme dag man blir vokset. Jeg var faktisk litt slurvete med det også. Var slettes ikke flink nok til å bruke den 2 ganger om dagen. Men jeg ble overrasket over hvor lite hår som kom ut igjen. På pakken står det at man skal bruke den i ca. 6 mnd. for å bli tilnærmet hårfri. Jeg barberte meg i ca. 2 mnd. etter voksingen for å være sikker på at alt som skulle komme ut, gjorde det. Derretter bestilte jeg meg ny time til brasiliansk. Hudpleieren ble veldig overrasket da jeg fortalte om kremen, og hun var sjokkert over hvor lite hår som kom ut igjen. Det var vel under 50% vil jeg tippe. Nå har det gått vel 3 uker siden den voksingen, og jeg har brukt kremen jevnlig(ikke 2 ganger om dagen) siden da. Nå er det vel under 10% igjen av den opprinnelige hårveksten igjen. Tenker jeg vokser meg selv fra nå av, og fortsetter med kremen til alt er borte!! Jeg har fått høre av tidligere hudpleiere som har vokset meg, at jeg har tykke hår. Så dette er noe som bør funke på alle! Skal ta leggene i neste runde tenker jeg. Der har jeg nesten ikke hår, så regner med de blir borte fortere!
Gjest Tweek Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Jeg bruker kalo, og det går ut på det samme. Men sånne kremer fungerer bare når man har vokset seg for de virker inn på hårsekkene. Jegt smører meg inn 3 ganger etter voksingen og en gang til på kvelden og en gang til morgenen etter, så trenger jeg ikke smøre før neste vokse seanse. Men funker gjør det
Angelica_83 Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2007 Ja, jeg har også prøvd Kalo. I sprayform vel og merke. Syntes ikke jeg fikk så veldig bra resultat av den + at den svei noe inni h.... Mulig kremen fungerer bedre da! Fint at det virker på deg...
Gjest Tweek Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Kremen svidde ikke. Men nå skal jeg ikke si mye ettersom jeg har har prøvd den engang og hårene har ikke vokst ut enda Men andre har hatt veldig god erfaring med den.
Ce'Nedra Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Hmm.. Dette skal helt klart prøves ut! Takk for tips!
Gjest beekeeper Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Du burde bli selger! Neida, men dette må jeg nesten teste..
Gjest vimselot Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 Hm, dette skal jeg anbefale til en mannlig venn av meg...
Gjest N Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har brukt Kalo en god stund nå... synes ikke jeg har fått noe særlig resultater.
Rainbow Brite Skrevet 22. juli 2007 #9 Skrevet 22. juli 2007 Jeg blir litt skeptisk til dette jeg... Hva er det egentlig den kremen gjør, rent fysisk sett? Hva skjer hvis man slutter med kremen? Kommer alt tilbake da eller? :klø:
Gjest Tweek Skrevet 22. juli 2007 #10 Skrevet 22. juli 2007 Hårene kommer ikke tilbake når du slutter å bruke kremen. Så vidt jeg husker og forstått hemmer kremen hårsekkene så hårene vokser seinere ut, den lammet hårsekken. Og i noen tilfeller kommer aldri hårene tilbake i noen hårsekker så det blir mindre.
Angelica_83 Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 22. juli 2007 Nei, hårene vokser ikke ut igjen. Men på hår stopp kremen står det at etter endt behandling, eller når man er førnøyd, skal man påføre krem ca. 2 ganger i uka for vedlikehold.
Gjest Tweek Skrevet 22. juli 2007 #12 Skrevet 22. juli 2007 Kremen er ikke vits i å bruke hele tiden. Det holder med samme dagen som man vokser seg og dagen etter. Etter dette har porene lukket seg og "prosessen" til nytt hår har begynt, dermed vil ikke kremen gi mer virkning om man smører 2 ganger i uka helt til neste gang man vokser seg. Ta heller å smøret par ganger samme dagen.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #13 Skrevet 28. desember 2009 Den kremen har jeg tenkt å prøve, men jeg barberer meg og ikke voks, blir håret borte da ell? Jeg vil bli kvit det for alltid, da må jeg bruke kremen hele tiden ?:s
Gjest Armule Skrevet 28. desember 2009 #14 Skrevet 28. desember 2009 Dette må jeg prøve! Passer ganske bra, siden jeg har tenkt på å ta en brasiliansk voks om ikke så lenge :D
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #15 Skrevet 28. desember 2009 Hva er greia med at damer går til en anna person for å få fjerna fittehåra? Hadde jeg aldri orka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå