Gjest Gjest_Britt_* Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Jeg var i syden for ikke så lenge siden å fikk påsydd extension. Håret er veldig fint, men mister en god del hår når jeg grer det Det har falt av to plasser på siden av håret mitt, å trenger da å få dette festet. Jeg bor på helgeland, å det var ingen i min lille by som sydde extension. Er det noen som vet hvor man kan få dette gjort her i nærheten?
Fat Sally Lee Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Sy extensions kan du gjøre selv, dersom det er snakk om bare noen sting på hver side av tressen. Bruk en stoppenål og sterk tråd i samme farge som håret. Hvis den har løsnet pga. at fletten er løs, må du nok få proff hjelp. Det kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med, de eneste jeg kjenner til som holder på med dette holder til på østlandet. Ang. at du mister hår: Bruker du naturbørste? Den er mye mer skånsom over festet så det ikke løsner. Det er naturlig at tressen røyter litt, ikke noe å bekymre seg over:)
Gjest Gjest_Britt_* Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Sy extensions kan du gjøre selv, dersom det er snakk om bare noen sting på hver side av tressen. Bruk en stoppenål og sterk tråd i samme farge som håret. Hvis den har løsnet pga. at fletten er løs, må du nok få proff hjelp. Det kan jeg dessverre ikke hjelpe deg med, de eneste jeg kjenner til som holder på med dette holder til på østlandet. Ang. at du mister hår: Bruker du naturbørste? Den er mye mer skånsom over festet så det ikke løsner. Det er naturlig at tressen røyter litt, ikke noe å bekymre seg over:) Det er i festet det har falt av, der de har satt lim eller hva det er. Så nå henger bare håret på den ene siden av hodet.. Til nå har jeg brukt en klipe for å feste det med:/ Sliter litt med å få dette gjort for jeg bor da i nordland:p Nei jeg har ikke brukt naturbørste.. hehe, kanskje derfor jeg mister en del hår:P?
Ce'Nedra Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Kjøp en extensionsbørste/parykkbørste/naturbørste, de er _mye_ mer varsomme mot festene. Har du en større by i nærheten da? Vanlige afrosalonger pleier jo å gjøre dette, og dere har vel innvandrere i Nord-Norge også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå