Gir Skrevet 8. mai 2008 #21 Skrevet 8. mai 2008 Jeg har ikke så mye å tilføye her, men jeg henger meg på at denne tråden er veldig bra! Selv ønsker jeg en slags "reportasjefotograf" som kan følge oss fra morgenen og til middagen er over og buketten er kastet. Etter det kan fetteren min (som har veldig bra kamera) ta bilder resten av kvelden. Jeg ønsker ikke oppstilte bilder. Og så ønsker jeg rettighetene til bildene etterpå, da jeg selv kan redigere og fikse i photoshop. Jeg skal selv gifte meg på Romerike, noen der ute som vet om noen (annet enn henrikfoto, han har satt opp prisene og tilbyr nå bare en pakke til 15000kr)? Kan gjerne være "amatørfotograf", bare bildene ser bra ut. Her er en i denne kategorien i Trondheim, han virker veldig bra! God service også, og kun 6000kr for følge hele dagen OG rettighetene til bildene! 3000 for kun oppstilte bilder med alle rettigheter: http://www.mortengranhaugfoto.com/ En sånn en jeg ser etter på østlandet...
Petrina Skrevet 8. mai 2008 #22 Skrevet 8. mai 2008 Hiver meg med på denne tråden - for dette er det jeg også leter etter, Gir.. Vi skal gifte oss i Vestfold, men regner med at en Oslofotograf kan reise et par timer.. Noen som evt. vet om noen fotoskoler eller noe liknende som kan kontaktes? Pinky - jeg tar veldig gjerne i mot navnet på fotografen deres!!!
Gir Skrevet 8. mai 2008 #23 Skrevet 8. mai 2008 Anbefaler så absolutt henrik kreilisheim, www.henrikfoto.no. Han har forskjellige pakker du kan velge mellom, og du får rettighetene til bildene. Han er med deg 10 timer på bryllupsdagen. Har hørt om mange som anbefaler han, og vi skal selv benytte han i vårt bryllup. Dessuten gir han veldig god service. Når det gjelder Nordstrandsfotografene, så er det kjempeflinke, men veldig dyre synes jeg......og du får heller ikke rettighetene til bildene. Hvor på nettsiden til Henrikfoto står det om disse forskjellige pakkene? Jeg har vært inne og sett, og nå tilbyr han kun en pakke, den til 15.000kr som heter "Deg + meg". Eller ligger de andre pakkene godt skjult et eller annet sted? Syns 15.000 blir litt drøyt, men hvis han har andre pakker som er litt billigere og som ikke inneholder full pakke så vil jeg heller gå for det Hvis ikke fortsetter min leting etter fotograf som er akkurat sånn jeg vil ha....
Concertina Skrevet 8. mai 2008 #24 Skrevet 8. mai 2008 Hvor på nettsiden til Henrikfoto står det om disse forskjellige pakkene? Jeg har vært inne og sett, og nå tilbyr han kun en pakke, den til 15.000kr som heter "Deg + meg". Eller ligger de andre pakkene godt skjult et eller annet sted? Syns 15.000 blir litt drøyt, men hvis han har andre pakker som er litt billigere og som ikke inneholder full pakke så vil jeg heller gå for det Hvis ikke fortsetter min leting etter fotograf som er akkurat sånn jeg vil ha.... Ser ut som om han har lagt om tilbudet sitt rett og slett. Vi bestilte han i januar og da hadde han mange andre priser (vi betaler mye mindre enn 15k, men så får vi ikke fulle rettigheter til bildene heller, og det er helt greit for min del), men så fikk han veldig reklame både her og på andre nettsteder, og siden etterspørsel bestemmer pris...
Gjest Gjest_Anita_* Skrevet 9. mai 2008 #25 Skrevet 9. mai 2008 Hvis du titter i den pdf-filen hans så står det eksempler på hvordan pakken kan skreddersys etter folks ønsker! Ser at du nå også får med album i standardpakken! Jeg synes iallefall at det er en veldig god pris for alt vi får med. Sjekka med andre fotografer og studioer og de oppga pris på rundt 20 000 og da var det uten både album og rettigheter til bildene. Synes henrikfoto gir oss veldig mye for pengene i forhold
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå