taliee Skrevet 20. juli 2007 #1 Skrevet 20. juli 2007 Sliter litt... synes de med grønn bakgrunn ser så kjipe og "fake" ut.. Å vet heller ikke om jeg skal ha brede plater eller smale... har tykt hår.. Håper noen orker å ta seg tid å hjelpe meg littegrann! Takk
Gjest *kosejoker* Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 (endret) Jeg har bare brukt den med smale plater. Jeg har helt "vanlig" tykkelse på håret, men jeg mener å ha hørt at med den med smale er det lettere å variere håret (man kan jo lage krøller også med den), men med den med bredere plater får man støre krøller, også skal den visstnok slite mindre på håret.. Men jeg er ikke 100% sikker heller da, bare min erfaring. GHD er i allefall super uansett! Endret 20. juli 2007 av *kosejoker*
taliee Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2007 Okei... hm.. men så på den engelske ebay'n, der er det mange med grønne og røde bakgrunner liksom, om du orker å se da, er det ordentlige GHD rettetanger? Takk for svar forressten! http://health-beauty.listings.ebay.co.uk/_...istQQsofocusZbs
Pemille Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har nettopp kjøpt en GHD-tang hos frisør her i Norge. Den er TOPP! Modellen heter 4.0B. Vet ikke om det kan hjelpe deg? Min frisør mente det absolutt var den beste på markedet, og det er den hun brukte i salongen selv. Jeg har langt og ganske tykt hår, det er en smal modell. Sliter litt med å få til bølger og krøller, men det er vel mest teknikken det skorter på...
Gjest *kosejoker* Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Det er sånn de ser ut de jeg har brukt i allefall Eneste jeg reagerer på er at de er så billige, men det er kanskje et kupp? :klø:
Midnattsol Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 (endret) Litt utenom tråden, men hvordan lager man krøller med rettetang? Har nettopp kjøpt en på LF, og den er kjempebra. Den er smal, og jeg har tykt hår. Hadde før en bredere modell, men jeg synes denne er mye lettere å bruke. Endret 20. juli 2007 av Midnattsol
Gjest *kosejoker* Skrevet 20. juli 2007 #7 Skrevet 20. juli 2007 Du bruker den som en vanlig krølltang egentlig, men du må ikke holde like lenge.. Hvis du skjønte noe av det
Gjest *kosejoker* Skrevet 20. juli 2007 #9 Skrevet 20. juli 2007 Prøv! Med litt trening får du det til. Bare ta noen lokker, putt "enden" i rettetanga, også klemmer du til og surrer opp. Spørs litt hvor langt hår du har også, jeg bruker bare min til å vippe opp litt for å få litt rufsete hår..
Midnattsol Skrevet 20. juli 2007 #10 Skrevet 20. juli 2007 Okei, nei jeg bare var nysgjerrig. Har langt hår med naturlig fall og krøller sånn egentlig.
Gjest Susanne Skrevet 20. juli 2007 #11 Skrevet 20. juli 2007 Hvor mye ligger prisen på for GHD-tang hos frisøren?
Pemille Skrevet 20. juli 2007 #12 Skrevet 20. juli 2007 Det tør jeg nesten ikke tenke på en gang Tror normalprisen var ca 1700, men jeg kjøpte en sånn tilbudspakke med shampoo, balsam og tre produkter, pluss en DVD med tips til hvordan man kunne lage bølger og krøller og sånt.
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 23. juli 2007 #13 Skrevet 23. juli 2007 Det er en grunn til at ghd har egen fanclub og man blir helt avhengig! Grunnen er nr 1 at man trenger kun å gå gjennom en gang, dvs at den sliter mindre på håret. Temperaturen er jevn hele veien. Nr 2 - håret blir veldig blankt og ser friskt ut Nr 3 - det er det eneste jernet du kan bruke til å kreer krøller og bølger Nr 4 -dette er jernet alle kjendisene bruker, og de velger jo som regel det beste.
taliee Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #14 Skrevet 24. juli 2007 Det tør jeg nesten ikke tenke på en gang Tror normalprisen var ca 1700, men jeg kjøpte en sånn tilbudspakke med shampoo, balsam og tre produkter, pluss en DVD med tips til hvordan man kunne lage bølger og krøller og sånt. Det er den jeg og har lyst på! Er det ikke sånn summer edition greier? Typen min har fått nyss om at jeg ønsker meg GHD rettetang..så han hadde vært hos sin frisør å tenkte å kjøpe den til meg til bursdagen.. heldigvis sa han ifra, for jeg syns det var en litt drøy pris! Tror jeg hadde fått dårlig samvittighet da! Men ser de selger "pakka" på den engelske ebay'n og, så må være på utkikk! Åh.. har skikkelig lyst på den rettetanga (og er litt for hekta på ebay..... )
Gjest Borghild Skrevet 24. juli 2007 #15 Skrevet 24. juli 2007 Det tør jeg nesten ikke tenke på en gang Tror normalprisen var ca 1700, men jeg kjøpte en sånn tilbudspakke med shampoo, balsam og tre produkter, pluss en DVD med tips til hvordan man kunne lage bølger og krøller og sånt. Hvor kjøpte du den? Og hva betalte du? Vil ha!
Gjest *kosejoker* Skrevet 24. juli 2007 #16 Skrevet 24. juli 2007 Hvor kjøpte du den? Og hva betalte du? Vil ha! *vil også ha* men helst til mindre enn 1 700 kr da.
Pemille Skrevet 24. juli 2007 #17 Skrevet 24. juli 2007 (endret) Jeg kjøpte den hos Dreamteam frisører i Strøget i Oslo. (Et lite smug mellom Storgata og Torggata.) Tror kanskje det ikke er flere igjen, for det begynner å bli noen uker siden. Jeg betalte nesten 2000, husker ikke helt nøyaktig. 1900 eller 1999 eller noe sånt. Ikke si det til noen;) Hihi. Men jeg kjøper så lite til meg selv at jeg nesten har forsonet meg med utskeielsen. Lykke til på jakten! Endret 24. juli 2007 av Pemille
taliee Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #18 Skrevet 24. juli 2007 Der typen min fant den var på CanCam.. de hadde ikke tatt inn mange de heller, siden det var "summer limited edition".. men hørtes utrolig bra ut, i og med at du får med en del å... har sjekket ebay nå.. og de er omtrent like dyre der.. så kanskje jeg bare kjøper den hos frisøren (så jeg er sikker på at jeg får den! )
Gjest Gjest_minimi_* Skrevet 25. juli 2007 #19 Skrevet 25. juli 2007 På lookfantastic.com koster modell IV(som er den nyeste?) ca 600kr. men noen som vet om det mest sannsynelig er 110 volt eller 230 volt? Bestilte den nemlig i går men får jo ikke brukt den hvis det er 110volt..
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2007 #20 Skrevet 27. juli 2007 På lookfantastic.com koster modell IV(som er den nyeste?) ca 600kr. men noen som vet om det mest sannsynelig er 110 volt eller 230 volt? Bestilte den nemlig i går men får jo ikke brukt den hvis det er 110volt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå