Murvel Skrevet 17. mars 2003 #1 Del Skrevet 17. mars 2003 Har fått meg en flott hobby, nemlig Linedance. Får mosjon, og det passer for folk i alle aldre. Her er hele familien med og gjør noe sammen :D Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 18. mars 2003 #2 Del Skrevet 18. mars 2003 Prøvde det på fest en gang, det var kjempegøy! Men så var jeg ganske full også, da, så det meste ville kanskje vært moro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 18. mars 2003 #3 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg har fortsatt planer om å få med meg kjærsten på Line-dance. Høres så gøy ut Hvor mye koster det ? Og hvor lenge betaler man for? Går du her i Oslo ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. mars 2003 #4 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg har også gått på Linedance-kurs, og det var SÅ gøy! Vi var noen venninner som gikk sammen, og på hvert vorspiel fra og med da, blir det dansa linedance. Kjempefin mosjon, og kjempemorsom dans. (og bra musikk, ikke minst!) Og som det blir sagt her: det er for ALLE! Anbefales av meg, også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murvel Skrevet 19. mars 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 19. mars 2003 Har ikke gått på Linedance i Oslo. Det er mange forskjellige som driver kurs etterhvert, men Kom og dans finnes nok i Oslo også. De er dyktige. Betaler 75 kr. for 1 1/2 times kurs. Prøv www.komogdans.no der finner du ut hva som finnes. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. mars 2003 #6 Del Skrevet 19. mars 2003 Ikke for å skryte altså men jeg var en av Norges aller første LineDance instruktører..... Og LineDance er kjempegøy!!! Kan du telle til fire og kan du forskjellen på høyre og venstre er det kjempelett å lære seg begynnerdansene(Electric Slide, Tush Push, South Side Shuffle osv) Meld deg på et kurs og kom igang for bedre kondistrening kan du ikke få (ihvertfall ikke morsommere!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kira27 Skrevet 20. mars 2003 #7 Del Skrevet 20. mars 2003 Line Dance høres jo bare kjempegøy ut, og ikke minst får man litt kondisjonstrening :D Kunne gjerne tenkt meg å begynne på kurs i Oslo...hvilke alternativer har man i Oslo av instruktører og kurs, og hvordan er mulighetene til å danse line dance etter at kurset er slutt ? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2003 #8 Del Skrevet 27. mars 2003 Kom og dans har Linedancekurs i Oslo hver mandag og onsdag. De har bra sider på nett der du ser timeplan og priser. Route66 i Oslo har visstnok et bra Linedancemiljø i helgene. Ta en tur og sjekk det opp. Det skal også finnes en uteplass på Strømmen hvor de har Linedancekvelder, men jeg er ikke sikker på hva det heter der. Lykke til :D Det er kjempegøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 27. mars 2003 #9 Del Skrevet 27. mars 2003 Det skal også finnes en uteplass på Strømmen hvor de har Linedancekvelder' date=' men jeg er ikke sikker på hva det heter der.[/quote'] Det heter Roots og ligger midt i hovedgata gjennom Strømmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå