Gå til innhold

En str for liten?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har satset på å kjøpe kjolen en str for liten? Har funnet drømmekjolen på salg, men den er en str for liten. Er det for risky å satse på å enten slanke seg inni den eller sy den ut en str?

De i butikken mente at det ikke var noe problem å sy den ut en str????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg gjort hvis jeg var deg (men hadde ikke satset på slankemetoden..) De aller fleste brudekjoler må jo tilpasses samme hva, så da er det jo det samme om den er ett nr. for stor eller ett nr. for liten.

Gjest Deception
Skrevet

Hvis de som arbeider i butikken hevder at den lar seg sy ut en størrelse, burde det gå greit. Slankemetoden høres litt for risikabel ut, synes jeg.

Skrevet

Jeg har nettopp snakket med folka jeg skal kjøpe kjolen min av. Og siden jeg har tenkt til å gå ned litt,så er det mulig jeg kjøper en størrelse mindre. MEN,skulle den ikke passe når det nærmer seg,så sa de at er fullt mulig å legge ut. Man pleier å ha en dag hvor man passer til kjolen osv... Så det er bare å kjøpe mener jeg ihvertfall :tommel:

Gjest Tidligere brudesalong ansatt
Skrevet

Hei, som tidligere ansatt i en brudesalong vet jeg at de aller fleste kjolemerker lar seg sy ut en strl uten særlige problemer. De som jobber i butikken, eller en sømkyndig person kan fort se dette i foret....

Gjest Gjest
Skrevet

Tusen takk for svar. Er veldig i tvil for kjolen er en smal modell...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...