Devana Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Noen som vet om noen hårfarger som ikke sitter i så veldig lenge? Da tenker jeg på en som sitter i f.eks 6-10 uker eller lignende...Noen å anbefale? Jeg må prøve meg fram litt med farger før jeg tør å gå for litt mer permanent farging
Drua Skrevet 20. juli 2007 #2 Skrevet 20. juli 2007 Casting fra L'oreal, er toning. Sitter ikke lenger enn 6-8 uker. Bruker bare den jeg, for jeg liker ikke permanent farge pga ettervekst.
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Color casting creme gloss sitter i seks uker. Hvis du skal ha brunt hår, bør du ta mørk blond eller lys brun for å unngå at det blir for mørkt. Skal du ha blondt så vet jeg ikke....
kollektivet Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 det med at color casting creme-greien ikke sitter mer enn 6-8 uker er bare bullshit.
Cowgirl22 Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 det med at color casting creme-greien ikke sitter mer enn 6-8 uker er bare bullshit. Helt enig!! Har brukt den flere ganger og fargen går aldri helt ut. blir bare bleket. Ettervekst får jeg uansett.!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå