Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Hva kan man regne med inngår i en møblert utleieleighet? Regner selvfølgelig med nødvendige møbler og hvitevarer, men hva med TV? kjøkkenutstyr som bestikk, kjeler etc? Dyner, puter håndklær?
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Noen steder er det tv, andre ikke, noen steder kjøkkenutstyr, men ikke alltid, og ikke alltid alt man trenger. Dyne og pute tror jeg ikke du kan regne med, ikke håndklær heller. Du bør nesten høre med utleier hva som er med av sånt. Hvis det betyr noe, da
Amanlis Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Når jeg har leid møblert har det vært hvitevarer og møbler. Tv og stereo har jeg hatt med selv. Det samme med sengetøy og håndklær. Det ville jeg nok hatt med selv uansett. Jeg hengte opp egne gardiner også, for å gjøre det mer mitt.
Gjest Lea Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Som regel er det vel de aller nødvendigste tingene og ikke særlig mye mer. Sofa, salongbord, bokhylle, spisebord, seng, klesskap, komfyr og evt. noen småmøbler. Dette varierer sikkert veldig. De som leier ut fordi de er ute og reiser e.l. har mest sannsynlig alt på plass, mens de som har en leilighet som kun brukes til utleie gjerne setter inn ting de har til overs hos seg selv og evt. noen rimelige møbler i tillegg.
Frey Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Vi leier ut møblert og leiligheten inneholder følgende: * alt av hvitevarer * kjøkkenbord m stoler * sofa, salongborf og stol * tv-benk og tv * seng * gardiner og lamper Kopper og kar, sengetøy, håndklær osv må leieboer holde selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå