Gjest Huldali Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Jeg trenger ny klokke nå, og siden jeg trener en del lurer jeg på om jeg ikke skal kjøpe meg en pulskokke. Er det noen som har noen å anbefale meg? Trenger ikke å være så avangsert og ikke så dyr, men vil gjerne ha en klokke som jeg også kan bruke til vanlig, til vanlige klær og i vanlige situasjoner. Ikke en sånn typisk trenings-klokke (ikke en stor rar klump ). Blir gald for alle svar og ekstra glad for link til bilde
orakel Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 (endret) Jeg ville definitivt ha valgt pulsklokke fra Polar Du får dem fra 600 kroner og opp til flere tusen. Jeg ville personlig ikke gått for de aller enkleste modellene. Velg en med Wear link-pulsbelte. Endret 19. juli 2007 av orakel
Gjest Huldali Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Takk for svar! der var det jo en del flotte klokker! Men kan du si noe mer om et slikt wear-link belte? Har ikke hørt noe om det før, grønn når det gjelder puls og pulsmålere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå