Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #1 Del Skrevet 19. juli 2007 En bekjent av meg over noen år og jeg fant sammen på fest og jeg ble med ham hjem. Det ble fint minne fra den natten, for å si det slik. Vi har i løpet av et par uker etter utvekslet sms'er og sist ønsket han meg en fin uke med smilefjes og det hele. Han skrev også dagen etter "nachspielet" at han hadde satt pris på om jeg tok en tur innom ham en gang men at jeg fikk bestemme selv når, eller noe sånt. Jeg sa det samme til ham, bare å stikke innom... Jeg blir litt usikker og lurer på hva det her betyr. Ja, vi hadde det topp en natt men hva nå? (Ja, vi er godt voksne...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2007 #2 Del Skrevet 20. juli 2007 Det betyr at han vil at du skal stikke innom og at du vil at han skal stikke innom. Ikke mer hokus pokus en det Stikk innom han og ta det derfra. Ikke forvent noe eller begynne å planlegge fremtiden. Ha det moro, flørt evt. ha mere sex. Nyt og se hva som skjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjestigjen Skrevet 20. juli 2007 #3 Del Skrevet 20. juli 2007 Tja, om du ikke er ute et forhold så er det vel ikke så mye å tenke på? og om han er en bekjent, så er det vel bare høflig å si "stikk gjerne innom"? har han vært lenge singel forresten? jeg tråkket i salaten med det der engang, vi havnet i køyen, jeg trodde det var noe på gang pga sms'er ala den du nevner, men fyren hadde nettopp blitt singel og ville bare være høflig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2007 #4 Del Skrevet 20. juli 2007 Tja, om du ikke er ute et forhold så er det vel ikke så mye å tenke på? og om han er en bekjent, så er det vel bare høflig å si "stikk gjerne innom"? har han vært lenge singel forresten? jeg tråkket i salaten med det der engang, vi havnet i køyen, jeg trodde det var noe på gang pga sms'er ala den du nevner, men fyren hadde nettopp blitt singel og ville bare være høflig.. Det er nettopp det...aner jo ikke om han bare er høflig! Han lurte på om han hadde såret meg etter den natten, derfor sa jeg til ham at jeg hadde hatt like stor nytte/glede av den som ham (hvilket stemmer) - og føyde på at jeg ikke er ute etter forhold (hvilket stemmer halvveis...er ikke ute etter det men er åpen for det - med ham er uvisst). Han har vel vært singel i halvannet år, han er skilt og har delt ansvar for barn (på 2 og 4 år). What to do. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2007 #5 Del Skrevet 20. juli 2007 ...Og la meg legge til: tør ikke å sende melding nå...det blir masete. Jeg sendte nemligl melding om vi skulle treffes dagen etter "nachspielet" og han sa at han ikke var hjemme da, men at vi alltids kunne treffes en annen gang, og se det an" eller noe slikt. Håper han tar kontakt videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2007 #6 Del Skrevet 21. juli 2007 må nesten bare føle deg frem. er jo det evige mysteriet det her....hvordan tolke osv. kjør på til du evt merker at du begynner å legge veldig mye følelser i det og dermed risikerer å bli skikkelig såret. da bør du finne ut av hva han egentlig mener. men inntil da er det vel bare å nyte at du kanskje har noe på gang?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2007 #7 Del Skrevet 21. juli 2007 må nesten bare føle deg frem. er jo det evige mysteriet det her....hvordan tolke osv. kjør på til du evt merker at du begynner å legge veldig mye følelser i det og dermed risikerer å bli skikkelig såret. da bør du finne ut av hva han egentlig mener. men inntil da er det vel bare å nyte at du kanskje har noe på gang?? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå