yvocat Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 VETTU MEG HVA...NÅ ER JEG SÅ og at jeg snart bynner å !!!! for tre uker siden ringte forloveren til kjæresten min til han for å fortelle han at han heller prioroterte dama si som han hadde møtt for 2-3 mnd siden i sommer enn å lage utdrikkningslag til han..oki..først trodde jeg at dette var bare tull for å "lure han" men neida, etter mye sjekking med min elskedes kompiser viste det seg at dette faktisk var tilfelle... Min elskede sa selvfølgelig at dette var greit å at han forstår det, for han er sånn...men jeg kjenner han bedre enn noen å vet godt at han ikke føler annet enn svik inni seg.. Uansett jeg planla å fixe det for han å snakka med alle kompisene hans som fortalte meg at ja dette måtte vi få til på noen måte..å jammen sa jeg smør....greit å være store i ord...nå sitter jeg her 2 dager før den såkalte dagen å har skikkelig kjempevondt inni meg fordi alle som sa de skulle stille opp har avlyst er det virkelig mulig..oki..ting har faktisk kunnet gått bra har det ikke vært for at en av kjæresten min sine kompiser hadde røpet seg for han å sagt at dævven hu må elske deg bra høyt som fixe ting for deg... :rødme: å ja jeg gjør det...men hva gjør jeg nå...vi snakker om voksne menn her...de er fra 27 og oppover...
evilla Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Fy søren så utrolig dårlig gjort! Hvordan kan en kompis gjøre noe sånt??? Så mye arbeid er det da ikke å lage til et lite utdr. lag!!! Det er jo ikke nødvendig å ta helt av, kan jo bare lage til en fest?!? Det er det dummeste jeg har hørt! Jeg tror jeg ville ringt rundt til disse kompisene for å høre hvorfor de plutselig melder avbud, og si det som det er..og be dem om å stille opp. Trenger jo ikke å være så mange, bare noen møter opp... Litt av noen kompiser......
Gjest Mirina Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Ærlig talt, for noen venner forloveden din har. Kjenner jeg blir skikkelig lei meg på hans vegne.
kvick Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Nei, fyyy søren..! Så utrolig egoistisk av dem alle sammen! Sånne ting stiller man bare opp på. Og ikke minst forloveren, da.. Var en ussel unskyldning han kom med. Har desverre ingen gode råd til deg, vil de ikke stille så kan du ikke akkurat tvinge dem. Håper det løser seg på en eller annen måte..
mallina Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 fy f....! Jeg skjønner godt at du syns synd på ham, og ja hadde det vært meg så hadde jeg også følt meg svikta! Ring rundt til alle "kompisene" å BE dem stille opp, ikke la dem komme med unnskyldningene sine!
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 DÅRLIG GJORT, JEG HADDE RINGT DEM OG SPURT HVA DE TENKTE PÅ, SÅ HADDE JEG NOK BEDT SAMBOEREN MIN Å FINNE NYE VENNER ETTERHVERT!
Mirabella76 Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 Fy søren for nokon kjipe kameratar kjæresten din har. Skjønnar godt at du synst synd på kjæresten din, når alle "vennane" hans sviktar! For ein gjeng med egoistar.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #8 Skrevet 19. juli 2007 Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Først skriver du dette: Uansett jeg planla å fixe det for han å snakka med alle kompisene hans som fortalte meg at ja dette måtte vi få til på noen måte..å jammen sa jeg smør....greit å være store i ord...nå sitter jeg her 2 dager før den såkalte dagen å har skikkelig kjempevondt inni meg fordi alle som sa de skulle stille opp har avlyst Så skriver du dette: oki..ting har faktisk kunnet gått bra har det ikke vært for at en av kjæresten min sine kompiser hadde røpet seg for han å sagt at dævven hu må elske deg bra høyt som fixe ting for deg... :rødme: å ja jeg gjør det...men hva gjør jeg nå...vi snakker om voksne menn her...de er fra 27 og oppover... Dette synes jeg virker litt rart. I det første virker det som om kompisene har sagt til deg at de vil hjelpe til med å lage et utdrikningslag, men trekker seg 2 dager i forveien. I det andre kan det virke som om din forlovede synes det er flaut at du har brydd deg og bedt dem om å droppe hele greia.
yvocat Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. juli 2007 tusen takk for at det ikke bare er jeg som kjenner i meg ...heldigvis har han en kompis som aldri svikter å etter jeg ringte han i kveld føler jeg meg litt bedre... han hadde ringt til alle sammen å kjefta dem huden full...takk å pris for det..så nå tror jeg de fleste vertfall stiller opp av skam.. å det synes jeg virkelig de fortjener.. Forloveden min har merket de rare forandringene hos forloveren sin å jeg forstår jo at han er forelsket men det må nå være måte på..de har kjent hverandre siden de var små gutter... Jeg hadde til og med sagt til kjæresten hans at hun kunne komme hit hos meg å drikke litt rødvin å vi kunne kose oss å bli kjent før bryllupet den kvelden så hun slapp å være alene..jaja..so much for that... men det viktigste er at han får en fantastisk dag...jeg håper virkelig det.... STOR til alle dere
yvocat Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. juli 2007 nei nei..hehe skjønner at du er forvirret...neinei...jeg har snakket med min forlovede om det å han er skikkelig lei seg fordi at forloveren hans ikke bryr seg.. vi har et utrolig modent forhold å snakker om alt så jeg har jo selvsagt fortalt han om hans forlover,.... eller egentlig visste han jo det for det var jo til han at forloveren ringte å sa at han ikke fikk noe lag....så jeg hørte det jo av han... å jeg vet veldig godt at han gledet seg til dette... Herregud jeg høres ut som en kontrollfreak.. å mulig jeg er det men jeg elsker han av hele mitt hjerte så jeg vil så gjærne at han ska få det han vil...å nei, han har ikke bedd noen om å avlyse det..Han har sagt til meg at han virkelig gledet seg til det jeg planla å setter stor pris på meg...din lille tulling.jeg elsker deg ....var vel frasen han brukte...
t-schnuppa Skrevet 19. juli 2007 #11 Skrevet 19. juli 2007 Hmm Høres litt merkelig ut.. Helt sikker på at de ikke faktisk HAR planlagt noe i all hemmelighet da? Og ikke vil at du skal vite d engang? Hvis ikke, er d jaggu kjipe venner han har ja...
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2007 #13 Skrevet 20. juli 2007 Hmm Høres litt merkelig ut.. Helt sikker på at de ikke faktisk HAR planlagt noe i all hemmelighet da? Og ikke vil at du skal vite d engang? Hvis ikke, er d jaggu kjipe venner han har ja... Ja det kan jo faktisk høre ut som om de bare 'lurer' dere?? Høres sååå merkelig ut at forlover ikke kan være en dag/kveld uten den nye kjæresten, høres jo helt sprøtt ut spør du meg...
Gjest Dalwhinnie Skrevet 20. juli 2007 #14 Skrevet 20. juli 2007 (endret) Det er kjipt av forloveren å droppe utdrikningslaget på grunn av ny kjæreste. Jeg synes imidlertid det er like kjipt at du har ringt rundt og skjelt ut kameratene hans og truet dem til å lage utdrikningslag likevel. Det kan ikke bli noen særlig morsom fest for noen. Endret 20. juli 2007 av Dalwhinnie
Gjest Gjesten Skrevet 20. juli 2007 #15 Skrevet 20. juli 2007 Saa vidt eg les har ikkje brura ringt rundt, men kompisen til brudgommen, ein kompis som alltid stiller opp. Brura har berre sagt fraa til denne kompisen at folk melder avbud. For min del kan eg jo berre sei at om eg hadde faatt vite at alle hadde tenkt aa kutte meg, saa hadde eg ikkje tenkt tilbake paa utdr.laget med glede, og eg hadde kutta dei "venene" pronto. Saanne folk har ikkje eg plass til i mitt liv. (Ellers vil eg kanskje anbefale yvocat til aa bruke litt kortare og enklare setningar med litt fleire punktum og stor bokstav, for dette var vanskeleg aa lese.)
kathrine79 Skrevet 20. juli 2007 #16 Skrevet 20. juli 2007 Enig i at dette var utrolig kjipt gjort av forloveren hans. Men jeg ville selv syns det hadde vært kjipere at deltakerene i mitt eget utdrikningslag nærmest var tvunget med, enn om det ikke ble noe Men som andre har nevnt, det kasn være at de har en hemmelig plan som de ikke vil verken TS eller brudgom skal vite om...
Dråpe Skrevet 20. juli 2007 #17 Skrevet 20. juli 2007 Man føler seg vel ikke "tvunget" til u-lag for en av sine kamerater?! Har jeg aldri hørt om...greit at det ikke kan passe for alle og at ikke alle er like gira, men å være så negativt innstilt at det føles som tvang syns jeg høres rart ut. Må være dårlige kamerater i såfall...Jeg syns nå ikke at den kommende bruden skal ha dårlig samvittighet for at hun har prøvd å få i stand et lag for brudgommen sin, i hvertfall. Veldig dårlig gjort av forlovern tenker jeg, om det er sånn at han faktisk ikke gidder å arrangere lag. Ny kjæreste eller ikke, det får være grenser. Det eneste som kan være en årsak god nok til dette, er at det er planlagt et felles u-lag for brud og brudgom, og at det er derfor det blir sagt at brudgommen ikke skal få noe lag - sånn at ingenting skal røpes for bruden heller. Hvis det IKKE er sånn, da er det rett og slett en dårlig kameratgjeng syns jeg.
-Alvildebrud- Skrevet 20. juli 2007 #18 Skrevet 20. juli 2007 Teit og sløv forlover!! Så søt du er som ordner og styrer for han Og bra at det fikser seg da!
Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2007 #19 Skrevet 20. juli 2007 Er jeg den eneste som synes utdrikningslag er en tåpelig uskikk? I hvert fall slik det klassiske u-lag fremstår, med fyll, stripping, tåpelige og ofte farlige stunts. Og jentene sine er ofte verst. Hva er morsomt med en flokk fulle jenter som går rundt i byen i hønsekostymer med den stakkars kommende bruden først i rekka? Eller med å etterlate en stakkars brudgom naken og bakfull ute i ødemarken et sted? Hvis jeg gifter meg en dag kan jeg garantere at jeg ikke skal ha noe utdrikningslag. Og jeg ville blitt både lettet og glad om den vordende brudgommen var like fornuftig. Ville ikke nektet ham det, men hadde ikke tatt ringerunde til kameratene hans for å trygle dem om å arrangere et, for å si det slik
Frey Skrevet 20. juli 2007 #20 Skrevet 20. juli 2007 Jeg lurer litt på hvor dere ferdes jeg, alle dere som ser slike mengder at utdritningslag? Forøvrig trenger slett ikke et utdrikningslag å være utdritningslag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå