Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Er det noen her som bruker hudpleieserie fra apotek? Har prøvd det meste av saker og ting til ansiktet både fra parfymeri og hudpleier, men blir fort lei. Nå skal jeg teste ut apoteket Noen å anbefale? Har normal hud, kanksje littegrann tørr ved nesa og noen ganger en kvise på haka.
Rexina Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Av apotek-merker har jeg prøvd Avène:) Likte det godt, og gjorde bra ting for huden, men takla ikke lukta (gresskar). Brukte Gentle Gel Cleanser. Den er for sensitiv kombinasjonshud, noe det høres ut som om du også har. Den tørket ikke ut huden i det hele tatt, og er mild og effektiv:) Min hud likte den i alle fall, og min hud er svært sensitiv!
Gjest Alou Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 (endret) Jeg har prøvd flere Vichy produkter. Jeg fuktighetskremen fra Vichy som jeg har brukt fast i 1-2 år. De har flere, så du kan sikkert finne en for din hudtype. Her kan du ta en hudanalyse for å finne frem til rette produkter, og her kan du lese om de ulike produktene. Jeg er fornøyd med Purete Thermale- og Thermal Fix seriene som har både rens, toner, masker og kremer. Jeg har testet to ulike rens; "melken" og moussen. De funket forsåvidt bra, men ville ikke køpt noen av dem igjen for å si det slik. Melken renset ikke godt nok og moussen var litt for "sterk" for huden(ihf. for min litt sensible hud). Kanskje denne kremen og denne rensen kunne vært noe for deg med din hudtype? Har også sett, for eksempel i bladet MakeUp og Hår, at kremene fra Eucerin kan være bra. Jeg ser også at produktene brukes mye på avdelingen jeg jobber på pasienter med tørrere og sensitiv hud. Jeg har ikke testet noen av disse produktene selv, så jeg kan dessverre ikke komme med noen anbefalinger, men du kan jo ta en titt på nettsiden deres? Endret 19. juli 2007 av Alou
Miel Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Jeg brukte Vichy tidligere (Normaderm om sommeren og Pureté Thermale om vinteren) og var for så vidt godt fornøyd. Minst like bra som diverse dyrere merker jeg har vært borti.
Gjest Alou Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 På min hud ble Normaderm for sterk/uttørrende, men det skal sies at jeg reagerer ofte slik på produkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå