lillen Skrevet 29. april 2003 Forfatter #21 Skrevet 29. april 2003 Kanskje han kan det!? Da er dere vel heldige!! :D Vet ikke hva den karen driver med fortiden; lenge siden jeg har hørt om han...kanskje han ikke er så opptatt i 2005!? Modig jente som frir!
Joplaya Skrevet 29. april 2003 #22 Skrevet 29. april 2003 Hehe... Tror nok det blir med drømmingen gitt Han hadde i helgen mange timer sendetid på bbc (eller noen av de kanalene med sånne bokstaver...), og det gikk i reprise hele helgen. Han er visst veldig populær i usa nå og skal (tror jeg) begynne på en ny stor-turnè der borte. Tviler på han "plutselig" er arbeidsledig i 2005 Men: har gått i klasse med eldste Ylvis-broren. Kanskje DE kunne tenke seg å gjøre meg glad???
mina-mor Skrevet 29. april 2003 #23 Skrevet 29. april 2003 Velkommen Joplaya Så gøy at vi blir flere her inne :D Sparekonto ja.. eh.. det hadde kanskje vært en idé det.. Må ta en prat med min kjære
Edie Skrevet 29. april 2003 #24 Skrevet 29. april 2003 Velkommen Joplaya! Gøy med nye og at vi blir flere. Det er lenge til, men som de fleste her (tror jeg) så trenger vi å spare, og det er lettere når det er til noe konkret. Og det er koselig å tenke bryllup innimellom da. Og her er det fint å få ideer. Ser ut som du har noen muligheter du til underholdning Joplaya! Heldiggrisen. Hvis du ikke får han Ylvisåker (er det Bård som er eldst? neeei, husker ikke jeg..), så kan vi jo arrangere en liten sabotasje mot han godeste Sondre.... hihi velkommen!
Joplaya Skrevet 29. april 2003 #25 Skrevet 29. april 2003 Takk for velkomsthilsnene :D Vegard er eldst i Ylvis. Grei kar han - får smiske meg inn i vennekretsen der kanskje Gøy å tenke bryllup! Hadde kick rett etter forlovelsen. Har nesten ikke tenkt på det noe mer før nå :o Nå har denne gjengen her på KG fått meg tilbake i sporet!
blåveis Skrevet 5. mai 2003 #26 Skrevet 5. mai 2003 hei hei.. jeg blir kanskje også 2005 brud.. dersom vi ikke drøyer det utover vinteren så vi havner på jan/feb 2006.. men foreløpig er sept/okt 2005 det vi har snakket om.. jeg er 23 og student han er 29 og arbeider vi bor nå i Oslo-området, men er fra bygda begge to (ikke fra samme sted) gleder meg til å bli kjent med dere etter hvert.. selv om vi nok ikke kommer til å begynne "virkelig planlegging" på over ett år ennå.. mvh blåveis
lillen Skrevet 5. mai 2003 Forfatter #29 Skrevet 5. mai 2003 Velkommen! Som du ser så er det ikke så veldig stor aktivitet her enda, men den kommer vel etterhvert... Vi nærmer oss med museskritt!
Summerprincess Skrevet 27. oktober 2003 #30 Skrevet 27. oktober 2003 Hei 2005 bruder! Jeg skal også gifte meg i 2005. Så hadde vært kjempe hyggelig og blitt kjent med andre kommende bruder. Morsomt å følge hverandre Når min tilkommende mann og jeg gifter oss har vi vært sammen i 6,5 år. Vi bor i Oslo og trives godt her, selv om vi ikke har bodd her så lenge. Vi er unge begge to, 26 år når vi gifter oss. Så jeg ville gjerne si Hei, her er jeg :D
Vendelin Skrevet 11. april 2004 #31 Skrevet 11. april 2004 Kanskje på tide med en liten presentasjon av meg også siden jeg først "henger" her inne Jeg er: 26 Min bedre halvdel er: 24(2.mai) Gifter oss: 21.mai 2005 Vielse: kirkelig (Borgestad kirke) Antall gjester: rundt 55 en plass Buskjett:???mmh..hva er det :klø: Sparekonto: ... (Men har kjøpt en del ting da..duker, servietter stearinlys, lysestaker og vaser bl.a.) Sier herved "hei" og "lykke til" til oss alle sammen.
majan Skrevet 12. april 2004 #32 Skrevet 12. april 2004 heisann folkens, en liten presentasjon til; jeg er 26 år sambo er 32 år vi forlovet oss i februar 2000 bryllupsdagen blir en gang mellom juni og august 2005 det som er litt spennende er at han ikke vet noe enda, jeg holder på og slanker meg og da jeg har gått ned 5 kilo til skal jeg fri......... bryllupsgjester blir ca 100 stykker budsjett: OOOPS!
Edie Skrevet 12. april 2004 #33 Skrevet 12. april 2004 Velkommen! Har dere ført dere inn i dato-lista?
Cajsa Skrevet 15. april 2004 #34 Skrevet 15. april 2004 Litt om meg også: Alder: 22 (23 på bryllupsdagen) Cajsa-mannens alder: 26 Bryllupsdato: (som dere ser)..... 05.02.2005 Kirkelig bryllup på hjemstedet vårt Ca 100 gjester Cajsa-mannen skal være kledd i bunad (!!) Velig fornøyd med det! Selv skal jeg få kjolen min sydd, skal i salong og prøve snart, for å se hva jeg liker.. Ellers har vi ikke planlagt så mye utenom at vi har bestilt festlokale.. GLEDER MEG SAMMEN MED DERE! Kanskje jeg blir først ut av oss "2005-jentene"?
Cajsa Skrevet 15. april 2004 #35 Skrevet 15. april 2004 Litt tillegg: :oops: Forlovet: august 2003 Budsjett: HUFF! (har ikke så lyst til å tenke på det.....) Veldig glad for at det er flere på min alder her, føler meg litt ung blandt mange bruder..
Linn3c Skrevet 6. mai 2004 #36 Skrevet 6. mai 2004 Hei og hopp! Slenger meg på eg :D Sio eg og skal gifta meg i 2005 Alderen min: 22 Yrke: snopselger/ lærerstudent Superdrømmemannen min: 26 og et halvt Yrke: reklamemann Bryllupsdato: 21. mai 2005 Forlovelsesdato: 29. februar 2004 - ja det var eg som fridde Vielse: kirkelig Antall gjester: mellom 60 og 70 ein plass Budsjett: reknar rundt 100 000 kr foreløpig, prøver å presse det ned litt ellers prøver eg å snike meg ganske stille inn i gjengen og håper at det er greit
Edie Skrevet 6. mai 2004 #37 Skrevet 6. mai 2004 Velkommen skal du være! Synes du er tøff som fridde!
leela Skrevet 8. mai 2004 #38 Skrevet 8. mai 2004 Hei alle 2005-bruder :-) Jeg henger her endel så da kan jeg vel like godt komme ut av skapet selv om jeg ikke er forlovet ennå ! Jeg skal nemlig fri til min kjære i juni (er midt i frieri-planlegginga ), og da blir det bryllup på oss i august i 2005 Blir moro å bli kjent med dere! -leela-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå