Liset Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Jeg trenger veldig noter til heaven med Brian Adams!!! Er det noen som har de eller vet hvor jeg kan finne de? Har søkt litt på nettet, men det ga ikke noe resultat (iallefall som jeg skjønnte noe av..) Hadde blitt såååå glad om noen kunne hjelpe meg med det
Daria Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Den står i heftet "So far so good" og kan lånes bl.a. på Deichmanske bibliotek.
Liset Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2007 Den står i heftet "So far so good" og kan lånes bl.a. på Deichmanske bibliotek. Biblioteket!!! selvfølgelig! Tenkte jeg ikke på.... De har kanskje slike hefter på andre bibliotek også?! Tusen takk Daria
Daria Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Det er sikkert flere som har det -og om ditt lokale ikke har, kan de bestille det til deg
Liset Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juli 2007 Da har jeg sjekket biblioteket. De hadde den desverre ikke... Så da får jeg vel tusle bort en dag og høre om de kan skaffe den. Hvis ikke noen av dere andre tilfeldigvis har den hjemme...
Moonspell Skrevet 10. august 2007 #6 Skrevet 10. august 2007 (endret) Oh - thinkin' about all our younger years There was only you and me We were young and wild and free Now nothin' can take you away from me We bin down that road before But that's over now You keep me comin' back for more Resten av teksten kan leses her. Innlegget er endret i henhold til Kvinneguidens regler. -jolie (mod) Endret 10. august 2007 av jolie
Liset Skrevet 18. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 18. august 2007 Da har jeg funnet notene til Heaven!!! Måtte kjøpe en feit sang/note bok da men.... Kjekt og ha!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå