Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og min elsker er i forhold begge to. Men han er sjalu, ikke på min samboer nei, men på mine mannlige kollegaer..

Han ønsker ikke å gå ut av sitt forhold, men det gjør jeg. jeg er helt imot disse greiene her, og det vet han.

Men, hvorfor i himmelens navn er han sjalu? jeg har aldri flørtet er gjort noe annet som skal tilsi at det berettighet, og jeg har fra dag en sagt at dette er noe jeg ikke har for vane å gjøre.

han er vel bare sånn da av natur. Men å innrømme det, neeei det vil han ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan da ikke forvente at mannen du er utro med skal tro at du ikke er typen til å være utro...

Det at han ikke vil gå ut av forholdet sitt er heller noe du burde tenke mer på.

Gjest =tentacle=
Skrevet

Det er sikkert ikke hver dag han finner en passende elskerinne som godtar forholdene som de er, så han er nok redd for å miste deg...

Ikke meningen å være slem mot deg, men jeg hadde tenkt meg om mer enn to ganger hvis han ikke vil bli kjæresten din på ordentlig, og samtidig vil "eie" deg, mens han lever sitt A4-liv med samboer/kone som han selv vil fortsette med. Veldig ego.

Skrevet
Det er sikkert ikke hver dag han finner en passende elskerinne som godtar forholdene som de er, så han er nok redd for å miste deg...

Ikke meningen å være slem mot deg, men jeg hadde tenkt meg om mer enn to ganger hvis han ikke vil bli kjæresten din på ordentlig, og samtidig vil "eie" deg, mens han lever sitt A4-liv med samboer/kone som han selv vil fortsette med. Veldig ego.

Takk for svar, jeg tenker slik jeg også ja.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg har opplevd det samme:

Det var greit at HAN som var gift og alt hadde et forhold på si - men hadde konen funnet på det samme så hadde det vært slutt. Hver gang vi møttes var det "hva har du gjort siden siste da" med et meningsfullt blikk og til å begynne med skjønte jeg ikke hva fyren mente. Etterhvert kom det frem at han tenkte mye på om jeg hadde andre og da jeg sa "hva så" sa han at han jo ikke kunne hindre det men at hann ikke likte det. Jeg fortalte han rett ut hva slags hykler han var og det syntes han jo selv også, men det ble jo ikke bedre bare verre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...