treningsjenta Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 http://www.brafilm.no/home.do fant siden og synes det så bra ut. men også litt mistenkelig, koster jo ingen verdens ting. du kan leie film og ha den så lenge du vil, sende den kostandsfritt tilbake, og får den tilsendt kostandsfritt i posten. hm.... de kan jo ikke tjene noe på dette da? noen som har prøvd og sett hva som er unntakene her?
treningsjenta Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2007 okey.. fant ikke det noen steder jeg. hm men man kan jo melde seg ut igjen da? eller?
Kristin Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Det står betalingssiden trykk på "prøv nå" på den siden du hadde link til..
Brukernavn Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 http://www.brafilm.no/home.do fant siden og synes det så bra ut. men også litt mistenkelig, koster jo ingen verdens ting. du kan leie film og ha den så lenge du vil, sende den kostandsfritt tilbake, og får den tilsendt kostandsfritt i posten. hm.... de kan jo ikke tjene noe på dette da? noen som har prøvd og sett hva som er unntakene her? Jeg har leid derfra. Etter de to første ukene velger du en pakke du vil ha (antall filmer hjemme av gangen) og betaler det den koster. De sender filmer til deg - du ser dem - du sender dem tilbake - de mottar filmene - dagen etter sender de deg nye filmer. Konseptet er bra, men jeg har fått Brafilm litt opp i halsen pga treghet som gjør at det tar mye lenger tid enn nødvendig å få nye filmer..
Elanor Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Kanskje du heller vil prøve tilbudet som kom med filmmagasinet denne mnd.? 4 filmer pluss kinobillett. Send meg PM hvis du vil ha gavekoden. Jeg er allerede brafilmkunde, så jeg har ikke bruk for det.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 Snikreklame er ikke ok og en jusstudine bør klare å finne ut av dette...
treningsjenta Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. juli 2007 jusstudinne..skal vi begynne å dra det inn og nå...var bare et spm..
Gjest Bellatrix Skrevet 19. juli 2007 #9 Skrevet 19. juli 2007 De er litt treige med å sende filmer. Ellers er vi veldig fornøyde.
Gjest Talula Skrevet 19. juli 2007 #10 Skrevet 19. juli 2007 Jeg leide film der før, men har meldt meg ut nå. Jeg synes de er for trege til å sende ut filmer. Også irriterte det meg at selv om jeg laget en liste med prioriteringer av hvilke filmer jeg ville se, så fikk jeg alltid bare de som var langt nede på listen min..
Gjest Pax Skrevet 19. juli 2007 #11 Skrevet 19. juli 2007 Jeg er medlem der, det tar ca en uke fra jeg har sendt inn film til jeg får en ny. Går det raskere hos film24, kanskje?
Brukernavn Skrevet 20. juli 2007 #12 Skrevet 20. juli 2007 Jeg er medlem der, det tar ca en uke fra jeg har sendt inn film til jeg får en ny. Går det raskere hos film24, kanskje? Forskjellen er at brafilm sier de sender dagen etter de mottar, mens film24 skal sende samme dag de mottar. Begge somler med utsendelsene, men alt i alt har jeg landet på film24. Men som en annen sier her - det lønner seg ikke å sette filmene du vil se først på toppen av prioriteringslisten, for det virker som om de konsekvent IKKE sender ut det som er på topp - kanskje for å beholde deg som kunde lenger? *spekulere*
Kristin Skrevet 20. juli 2007 #13 Skrevet 20. juli 2007 Forskjellen er at brafilm sier de sender dagen etter de mottar, mens film24 skal sende samme dag de mottar. Begge somler med utsendelsene, men alt i alt har jeg landet på film24. Men som en annen sier her - det lønner seg ikke å sette filmene du vil se først på toppen av prioriteringslisten, for det virker som om de konsekvent IKKE sender ut det som er på topp - kanskje for å beholde deg som kunde lenger? *spekulere* Jeg hadde en film øverst på min lste hos film24. i ett år! da jeg sendte dem em mail for å spørre om hvordan denne kunne være så populær... fikk jeg til svar at den hadde den ikke enda.. de ventet på den selv. hvordan kan de legge ut en vare til utleie, når de ikke har fått varen enda?
Brukernavn Skrevet 20. juli 2007 #14 Skrevet 20. juli 2007 Jeg hadde en film øverst på min lste hos film24. i ett år! da jeg sendte dem em mail for å spørre om hvordan denne kunne være så populær... fikk jeg til svar at den hadde den ikke enda.. de ventet på den selv. hvordan kan de legge ut en vare til utleie, når de ikke har fått varen enda? Er det sånn de driver?? Det blir jo bare for dumt! Da ER det jo virkelig for å beholde kunder en tid de ellers ikke ville stått som medlem, da. Så det er derfor det tar så lang tid å få de filmene jeg virkelig vil ha, ja.. Rart de har lov til å gjøre det på den måten.. :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå