Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har vært sammen med typen min i 2 år nå, og vi krangler ofte..har nesten ikke sex. Jeg drømmer stadig om at jeg er utro, har sex med kjæresten, har sex med ukjente og til og med sex med folk jeg har vært forelsket i! og det verste er at jeg når jeg drømmer, er jeg fullstendig klar over at jeg er utro mot typen - og aksepterer det! jeg elsker typen min inderlig mye.. er det noen som vet hva jeg skal gjøre med dette, eller hvorfor dette skjer..? For det er slettes ikke morsomt å drømme slike ting nesten hver eneste natt! :/

håper på svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor krangler dere da? Hvorfor har dere ikke sex? Man skal ikke slutte å ha sex, ikke etter to år - ikke etter femten år.

Finn roten til hvorfor du ikke er fornøyd med ditt forhold, om det nå er slik du sier; at du elsker han.

Blir man ikke tilfredstilt i sitt nåværende forhold leter man etter andre forhold/utfordringer som kan gjøre det for deg... Dette holder du nå på med i drømmene dine, kanskje?

Skrevet

Jeg er forelsket i kjæresten min, og 100% fornøyd med forholdet, sex og alt. Likevel har jeg også slike drømmer, men hverken jeg eller kjæresten min tar det så tungt. Jeg er tross alt ikke utro i virkeligheten, hadde ikke gjort det mot ham.

Så jeg føler meg ikke utro selv om jeg fantaserer. Alle gjør det, ikke noe å skamme seg over.

Gjest =tentacle=
Skrevet
jeg har vært sammen med typen min i 2 år nå, og vi krangler ofte..har nesten ikke sex. Jeg drømmer stadig om at jeg er utro, har sex med kjæresten, har sex med ukjente og til og med sex med folk jeg har vært forelsket i! og det verste er at jeg når jeg drømmer, er jeg fullstendig klar over at jeg er utro mot typen - og aksepterer det! jeg elsker typen min inderlig mye.. er det noen som vet hva jeg skal gjøre med dette, eller hvorfor dette skjer..? For det er slettes ikke morsomt å drømme slike ting nesten hver eneste natt! :/

håper på svar.

Du drømmer kanskje ekstra mye om sex fordi du er frustrert og ikke får så mye som du trenger. At det er mange personer i drømmene dine som ikke skal være der egentlig, er ikke unormalt eller galt, ikke ha dårlig samvittighet for hva tankene finner på når du sover. Drømmene er ganske tilfeldige, og er ikke et uttrykk for hva man egentlig vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...