Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager en sånn tråd med Ellos/Josefssons også :)

http://www.ellos.no/

Det er så mange som mener de har "kommet seg". Hvilke plagg har du lyst på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Regnkåpe i svart og hvitt er allerede på vei -har lett etter det lenge. :hoppe:
Gjest Husmora
Skrevet

Jeg har lyst på en sånn jakke, men ser at den må renses så da orker jeg ikke kjøpe :tristbla:

Gjest Fliss
Skrevet

Jeg skal aldri mer kjøpe noe derfra. Gjorde det ifjor - men makan til elendig kvalitet skal man lete lenge etter. Det meste sendte jeg i retur - men burde returnert mer .. Det eneste som brukes er en capri-bukse i dongeri som jeg kjøpte ..

Aldri mer Ellos/Josefsson på meg :sur:

Skrevet

Oi - den skal jammen jeg også vurdere!! Det sitter ganske "langt inne" å bestille klær fra Ellos, men en regnkåpe har også jeg så absolutt bruk for! :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Noen som har kjøpt regnkåpa? Var den fin? Har litt lyst på en slik...

Jeg kjøpte to korte jeans og ble kjempefornøyd med de. Har aldri handlet i Ellos/Josefsson før og ble positivt overrasket. :tommelsmil:

Skrevet

Jeg har kjøpt regnkåpe og er godt fornøyd :) Trykknappene er litt harde å få opp, ellers er det ingenting å klage på.

Skrevet
Jeg har kjøpt regnkåpe og er godt fornøyd :) Trykknappene er litt harde å få opp, ellers er det ingenting å klage på.

Hvordan er de i størrelsen da?

Skrevet

Relativt romslig, bestilte den størrelsen jeg vanligvis bruker og kan fin få en litt tykk genser inni på kalde dager.

Skrevet
Relativt romslig, bestilte den størrelsen jeg vanligvis bruker og kan fin få en litt tykk genser inni på kalde dager.

Supert, takk for svar! :blomst:

Skrevet (endret)
Den har jeg også siklet på. Men nå var det plutselig veldig lang levelingstid på den. Jaja, må nok ha likevel ;)

Jeg har lyst på en sånn jakke, men ser at den må renses så da orker jeg ikke kjøpe :tristbla:
Du kan trøste deg med at den ser finere ut på bildet enn den er i virkeligheten. Jeg sendte den i retur.

Jeg hadde forresten veldig lyst på et par skinnstøvler som nå er utsolgt :gråte:

Gjelder å være tidlig ute skjønner jeg. Kanskje de kommer inn igjen :)

Endret av Pingse
Skrevet

De hadde ikke den sorte og hvite regnkåpa i 42. :sur:

Skrevet
De hadde ikke den sorte og hvite regnkåpa i 42. :sur:
Kanskje det holder med str 40 i og med at Daria sier den er ganske romslig? :)
Skrevet
Kanskje det holder med str 40 i og med at Daria sier den er ganske romslig? :)

Har tenkt tanken, men samtidig er det jo kjekt å få et litt varmt plagg under og da. Og så var det litt lang leveringstid ja. Tenkte liksom å bruke den i høstregnet, ikke i vintersnøen... :klø:

Likte faktisk den gule og jeg, er ikke redd for å skille meg ut. Men ble den litt for grell eller?

Skrevet
Har tenkt tanken, men samtidig er det jo kjekt å få et litt varmt plagg under og da. Og så var det litt lang leveringstid ja. Tenkte liksom å bruke den i høstregnet, ikke i vintersnøen... :klø:
Ja, du sier noe :fnise:

Likte faktisk den gule og jeg, er ikke redd for å skille meg ut. Men ble den litt for grell eller?
Nei, det synes jeg ikke. Gult er kult! :tommelsmil:
Skrevet

Jeg har regnkåpa i sort og hvitt. Den var overraskende fin :)

Skrevet (endret)

den var dødsfin!! Men leveres den 25 nov...isj! da er det jo vinter... Kunne kjøpt den og hatt den til våren, dog...men...

hvordan er den over ryggen? 36 blir ofte litt trangt over ryggen for meg, mens 38 fort blir litt stort og posete, samt lang på armene...

Endret av kitekatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...