Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://shop.hm.com/shop/do?action=viewhome

Jeg synes det er mest morsomt å se hva som kommer. Jeg kommer nok heller til å kjøpe de fleste klærne mine i butikker, både fordi jeg elsker å handle klær og fordi det jeg handler på nett som regel blir hengende i skapet eller går i retur... Men jeg får jo lyst til å bestille litt nå også... :sjenert:

Vi kan jo i alle fall lage en tråd der vi linker til de plaggene vi synes er fine, så kan vi diskutere dem?

Enjoy!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er som deg, bare kikker. Har falt for fristelsen en gang eller to og bestilt noe, men det endte med at jeg returnerte alt. Mye hos H&M ser svært annerledes ut i virkeligheten enn på bildene, så jeg kjøper ikke noe jeg ikke har sett og prøvd først. Nå er jo ikke det noe problem lenger ettersom de har akkurat de samme klærne i katalogen som i butikken. :icon_smile:

Akkurat nå er imidlertid nettbutikken nede pga. vedlikehold, så jeg kommer ikke inn. Blæ.

Gjest Gjest
Skrevet

Er dette hele høstkolleksjonen? Synes det var litt lite i enkelte kategorier.

Gjest Gjest
Skrevet

Synes det var mange fine kjolemodeller, men dessverre mye kjipe tekstilblandinger (mye syntetisk). Må prøve i butikken :)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Flotte farger i alle fall! Men tror jeg venter med shoppingen til jeg inntar rette fasongen etter fødselen.

Skrevet (endret)

V

Endret av Kosemose
Skrevet

Jeg tror faktisk jeg kan komme til å bestille denne

cardigan

Ser for meg at den kan bli fin å bruke nettopp med tykk svart strømpebukse og støvletter til.

Gjest Tanita
Skrevet

Den cardiganen så fin ut! Men skal ikke bestille fra katalogen i år, heller shoppe i butikken. Er helt enig i at plaggene ofte ser forskjellige ut i katalogen og realiteten.

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg sitter å bestiller masse nå jeg :-D

Men lurer på en ting, har funnet denne buksen, men vet ikke hvilken str. Bruker normalt 36 og vet ikke hva det tilsvarer i str fra 25-36. Noen som vet?

En annen ting, dette armbåndet og øredobber har jeg kjøpt på hm for mange år siden. Og nå kommer akkurat samme tilbake.

Skrevet (endret)
Jeg sitter å bestiller masse nå jeg :-D

Men lurer på en ting, har funnet denne buksen, men vet ikke hvilken str. Bruker normalt 36 og vet ikke hva det tilsvarer i str fra 25-36. Noen som vet?

En annen ting, dette armbåndet og øredobber har jeg kjøpt på hm for mange år siden. Og nå kommer akkurat samme tilbake.

Nå må jeg tenke litt; lurer på om jeg bruker 29/30 i H&M- bukser og min. 40 i de fleste andre bukser, eks. ONLY.

Endret av Alou
Skrevet

Jeg bruker 34-36, litt ettersom, og 27 i sånne andre størrelser, så jeg vil tippe du bruker 27 eller 28, Tweek.

Gjest Tweek
Skrevet

Ok, tusen takk :)

Da prøver jeg på det !

Gjest Catwoman
Skrevet
Har allerede bestilt en del,blant annet

Cardigan (hvit)

Cardigan 2 (sort)

den første kardiganen der var kjempefin - ser ut som akkurat sånn type jeg ønsker meg. SI fra om den er like fin som den ser ut på ibldet når du får den :)

Skrevet (endret)

Dette har jeg lyst på:

Grønn skjorte

svart shorts

stripet genser

Grønn bluse

Svart polo

Svart topp

Brun bukse

Svart kjole

Svart skjørt

Svart lue

svart bluse

Svart sko

Søte votter

Søt pysj

Undertøysett

Sort kåpe (denne kjøper jeg hvert år nesten, blir stygg etter en sesong, så vurderer å kjøpe en lik i bedre kvalitet en gang for alle, for denne kåpen elsker jeg :)

Oops...ble mye dette, får prioritere og ta litt etterhvert ;)

Endret av kitekatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...