Ephemera Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 http://shop.hm.com/shop/do?action=viewhome Jeg synes det er mest morsomt å se hva som kommer. Jeg kommer nok heller til å kjøpe de fleste klærne mine i butikker, både fordi jeg elsker å handle klær og fordi det jeg handler på nett som regel blir hengende i skapet eller går i retur... Men jeg får jo lyst til å bestille litt nå også... Vi kan jo i alle fall lage en tråd der vi linker til de plaggene vi synes er fine, så kan vi diskutere dem? Enjoy!
Miel Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Jeg er som deg, bare kikker. Har falt for fristelsen en gang eller to og bestilt noe, men det endte med at jeg returnerte alt. Mye hos H&M ser svært annerledes ut i virkeligheten enn på bildene, så jeg kjøper ikke noe jeg ikke har sett og prøvd først. Nå er jo ikke det noe problem lenger ettersom de har akkurat de samme klærne i katalogen som i butikken. :icon_smile: Akkurat nå er imidlertid nettbutikken nede pga. vedlikehold, så jeg kommer ikke inn. Blæ.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Huff, dette blir dyrt. Fant masse jeg har lyst på. Vurderer bl.a. denne kåpen i lilla: http://shop.hm.com/media/products/555/DL55...003_64_3798.jpg En god del lekre kjoler og, men jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg vet at kjoler kommer til å bli lite brukt, så jeg nøyer meg med å titte.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Er dette hele høstkolleksjonen? Synes det var litt lite i enkelte kategorier.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Synes det var mange fine kjolemodeller, men dessverre mye kjipe tekstilblandinger (mye syntetisk). Må prøve i butikken
Gjest KATTAstrofe Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Flotte farger i alle fall! Men tror jeg venter med shoppingen til jeg inntar rette fasongen etter fødselen.
Mediocre Skrevet 19. juli 2007 #8 Skrevet 19. juli 2007 Har allerede bestilt en del,blant annet Cardigan (hvit) Cardigan 2 (sort) Genser Synes de hadde en del fint jeg
Gjest Alou Skrevet 19. juli 2007 #9 Skrevet 19. juli 2007 Jeg finner alltid mange fine plagg på Hennes. Likte blant annet dette: Skjørt i brunt Tunika Bluse Lang genser Cardigan Lang stripet genser kjole Kåpe (men dessverre så kler jeg det ikke så godt...) Bukse til trening veske "Vinter-cap" Ringer
Ephemera Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. juli 2007 Jeg tror faktisk jeg kan komme til å bestille denne cardigan Ser for meg at den kan bli fin å bruke nettopp med tykk svart strømpebukse og støvletter til.
Cottoncandy Skrevet 21. juli 2007 #11 Skrevet 21. juli 2007 Dette har jeg bestilt: Pologenser Topp Samme i hvit Belte Armbånd Og dette har jeg kjøpt i butikk: Topp Tunika Veldig fornøyd med begge to. Har veldig lyst på et par av kjolene også, mange fine!
Gjest Tanita Skrevet 21. juli 2007 #12 Skrevet 21. juli 2007 Den cardiganen så fin ut! Men skal ikke bestille fra katalogen i år, heller shoppe i butikken. Er helt enig i at plaggene ofte ser forskjellige ut i katalogen og realiteten.
Gjest Tweek Skrevet 21. juli 2007 #13 Skrevet 21. juli 2007 Jeg sitter å bestiller masse nå jeg :-D Men lurer på en ting, har funnet denne buksen, men vet ikke hvilken str. Bruker normalt 36 og vet ikke hva det tilsvarer i str fra 25-36. Noen som vet? En annen ting, dette armbåndet og øredobber har jeg kjøpt på hm for mange år siden. Og nå kommer akkurat samme tilbake.
Mediocre Skrevet 21. juli 2007 #14 Skrevet 21. juli 2007 Har litt lyst på dette skjørtet også... Og dette..
Gjest Alou Skrevet 21. juli 2007 #15 Skrevet 21. juli 2007 (endret) Jeg sitter å bestiller masse nå jeg :-D Men lurer på en ting, har funnet denne buksen, men vet ikke hvilken str. Bruker normalt 36 og vet ikke hva det tilsvarer i str fra 25-36. Noen som vet? En annen ting, dette armbåndet og øredobber har jeg kjøpt på hm for mange år siden. Og nå kommer akkurat samme tilbake. Nå må jeg tenke litt; lurer på om jeg bruker 29/30 i H&M- bukser og min. 40 i de fleste andre bukser, eks. ONLY. Endret 21. juli 2007 av Alou
Gjenglemt sykkellås Skrevet 21. juli 2007 #16 Skrevet 21. juli 2007 Jeg bruker 34-36, litt ettersom, og 27 i sånne andre størrelser, så jeg vil tippe du bruker 27 eller 28, Tweek.
Gjest Catwoman Skrevet 22. juli 2007 #18 Skrevet 22. juli 2007 Har allerede bestilt en del,blant annet Cardigan (hvit) Cardigan 2 (sort) den første kardiganen der var kjempefin - ser ut som akkurat sånn type jeg ønsker meg. SI fra om den er like fin som den ser ut på ibldet når du får den
kitekatt Skrevet 22. juli 2007 #19 Skrevet 22. juli 2007 (endret) Dette har jeg lyst på: Grønn skjorte svart shorts stripet genser Grønn bluse Svart polo Svart topp Brun bukse Svart kjole Svart skjørt Svart lue svart bluse Svart sko Søte votter Søt pysj Undertøysett Sort kåpe (denne kjøper jeg hvert år nesten, blir stygg etter en sesong, så vurderer å kjøpe en lik i bedre kvalitet en gang for alle, for denne kåpen elsker jeg Oops...ble mye dette, får prioritere og ta litt etterhvert Endret 22. juli 2007 av kitekatt
Ephemera Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #20 Skrevet 22. juli 2007 Jeg kunne tenkt meg dette Tøfler Pyjamas Strømpebukser, 2 pak. Grå tunika Sort tunika Sort tunika Grå tunika Grå cardigan Men jeg skal foreløpig ikke bestille noe. Mulig jeg bestiller litt klær til lillejenta. Jeg skal selv se hva de får inn i de forskjellige butikkene og så blir disse nettbutikkene en siste utvei dersom jeg ender opp med å mangle noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå