Bokormen Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Noen som har noen gode tips til nettbutikker som selger undertøy og som sender til Norge? Og som stort sett har priser under tollgrensa på 200 ,-? Kjenner til Victorias secret, og har tittet litt på eBay, men...
Gjest Deception Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Var det ikke bravissimo.com, tro? figleaves.com kan også være verdt en sjekk. Jeg har ikke handlet undertøy i nettbutikker selv, fordi jeg har en litt rar størrelse, og må prøve masse før jeg bestemmer meg.
rangi Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Jeg har kjøpt masse hos bravissimo.com, men det er sjelden jeg kommer under tollgrensa på 200 kr..... Men, man sparer jo en god del i forhold til å kjøpe på spesialbutikker, iallfall på de dyre merkene.
Bokormen Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juli 2007 Ja, har handlet en gang på bravissimo jeg og, når jeg tenker meg om :D Fant figleaves.com nå, mye fint der, og kjekt at man kan søke størrelse OG pris, så man får opp de i sin størrelse som går under tollgrensa. Porto der var også "bare" 5 pund, dvs ca 60-65 kr, så kanskje jeg må prøve der :D
Gjest Elfrida Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 www.brastop.com er bra på pris, og har en del varierte størrelser. men de kan ikke hamle opp med figleaves osv når det kommer til utvalg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå