Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Hvilken farge hadde/har dere på kjolen? Jeg har så lyst på en silke kjole (de er ikke helt hvite, mer ivory/elfenbens farge), men er litt redd for at kjolen kan virke veldig gul ved siden av hans bunadsskjorte? Hva tror dere?
jenta27 Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Jeg gifter meg 25. august. Brudgommen skal ha Nordlandsbunad på og jeg skal ha tradisjonell brudekjole i Ivory. Har ikke tenkt på at fargen blir feil. Jeg kan gi et pip om fem uker, da vet jeg svaret!
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Si i fra hvordan du synes det ble. Jeg hadde heller ikke tenkt på at det kunne bli noe problem før damen i brudekjole butikken påpekte det, men siden hun faktisk sa dette om den definitivt dyreste kjolen så ble jeg litt i tvil. Men silke-hvitt er litt i mellom hvitt og ivory, så håper ikke det er noe problem.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Jeg skal ha hvit silke og har aldri tenkt over problemet i det hele tatt.
jenta27 Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Da er jeg vel gift, og dagen var fantastisk! :love: Det var overhodet ingen problem at brudgommen hadde bunad mens jeg hadde brudekjole. INGEN komenterte det, og i dag fikk vi bildene fra fotografen, og de var helt nydelige! :rødme: Brudgommen hadde nordlandsbunad, og det var bare såå utrolig fint!
Gjest ts Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Da er jeg vel gift, og dagen var fantastisk! :love: Det var overhodet ingen problem at brudgommen hadde bunad mens jeg hadde brudekjole. INGEN komenterte det, og i dag fikk vi bildene fra fotografen, og de var helt nydelige! :rødme: Brudgommen hadde nordlandsbunad, og det var bare såå utrolig fint! Gratulerer som nygift!!!! Så bra at dere hadde en fantastik dag og fikk nydelige bilder. Og tusen takk for respons Har ikke lyst til å vise frem noen bilder da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå