Gjest Starkitten_utlogget Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Jeg har kjøpt en hockey jersey (genser) til min kjære, med favoritt laget hans. Jeg har veldig lyst å få navnet hans på baksiden av genseren, men vet ikke helt hvor jeg skal få tak i det. Jeg har vært innom to systuer, men de har ikke hatt og ikke har de visst hvor jeg får tak i det. Noen som kanskje har tips? Jeg bor i Bergen.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Har du prøvd Donna (eller noe i den dur) i Strandgaten bortover mot Berstadhuset?
Gjest starkitten_utlogget Skrevet 19. juli 2007 #3 Skrevet 19. juli 2007 Har du prøvd Donna (eller noe i den dur) i Strandgaten bortover mot Berstadhuset? Er det kanskje den som ligger rett over Berstadhuset og som har vært der i alle år? Kan ikke se for meg noen andre. hm. Takk for svar
Gjest Frk. Grønn Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Er det kanskje den som ligger rett over Berstadhuset og som har vært der i alle år? Kan ikke se for meg noen andre. hm. Takk for svar Den ligger i Strandgaten rett ovenfor Eurosko såvidt jeg husker, men det stemmer at det også ligger en rett ovenfor Berstadhuset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå