Floja Felíz Skrevet 19. juli 2007 #1 Skrevet 19. juli 2007 Lurer på hva vi skal gi til hjelperne våre. Forloveren min får håret oppsatt sammen med meg, og hun er kjempeglad for det. Tror ikke min kjære har funnet på noe til sin forlover, men han kommer vel på noe i siste liten som vanlig. (mest sannsynlig konjakk, gutter er enkle dyr... ) Men hva gir dere til: Toastmaster? Sjåfør? Solist? Fotograf (ikke bryllupsbilder, men for hele dagen)? Gaveåpnere? De som pynter bryllupssuiten? Litt i tvil her. Litt for kjedelig med rødvin til alle, så jeg setter pris på gode forslag.
panda Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Må man gi noen presang? Det er greit å vise sin takknemlighet, men mange vil også synes det er hyggelig å kunne tilby en vennetjeneste.
Floja Felíz Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2007 Må man gi noen presang? Det er greit å vise sin takknemlighet, men mange vil også synes det er hyggelig å kunne tilby en vennetjeneste. Jeg må ikke nei, men jeg vil.
MrsC Skrevet 19. juli 2007 #4 Skrevet 19. juli 2007 Vi har gitt en god vinflaske (relativt dyr etter vår smak ca 200- 250 kr) til alle som hjalp oss under vårt bryllup. Men bryllupet vårt var veldig lite, så det var bare til forloverne, og to til som hjalp oss generelt i en slik grad at vi ønsket å gi de en påskjønnelse som takk. Vin, brennevin (konjakk, whiskey etc) har også andre venner gitt i "takkegave". Det har vært godt mottatt. Men om mottager er avholds er kanskje gavekort på en konsert/ annen opplevelse en ide?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå