Gjest Gjest_clarissa_* Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe gresk yoghurt i Bergen? Og er gresk og tyrkisk yoghurt ganske lik, eller helt forskjellig? Håper noen kan svare.
gladidag Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Har du prøvd på Kjøttbasaren?? der er en multinasjonal mat.. eller hva med Tine sin matyoghurt, veldig bra den.
Gjest Gjest_Clarissa_* Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Jeg har spurt på kjøttbasaren, og der har det ikke Har også undersøkt dette med tine matyoghurt, men konsistensen er for tynn , og smaken annerledes. Men takk for svar allikevel...
kathrine79 Skrevet 20. juli 2007 #4 Skrevet 20. juli 2007 Det går å bruke yoghurt naturell og filtrere den i kaffefiltet. Om du skal lage tzatsiki eller noe..?
Bokormen Skrevet 20. juli 2007 #5 Skrevet 20. juli 2007 Har du prøvd i større matbutikker? I Trondheim har de gresk yoghurt iallefall på Ultra...
Dru Skrevet 20. juli 2007 #6 Skrevet 20. juli 2007 Hvis den internasjonale sjappa på Vektertorget fremdeles er der, så er det plassen jeg ville prøvd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå