Gjest MrsP Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Tastaturet p[ den b'rbare pc\en min har klikka. Kom borti noen knapper og n[ funket ikke de tre siste bokstavene i alfabetet.Br bare noen tegn n[r jeg trykker p[ de. ';[ Sp;rsm[lstegnet funker heller ikke. N[r jeg trykket ctrl og spm.tegnet isted s[ ble skriften mindre og mindre.N[ er den s[ liten at jeg ikke ser hva jeg skriver,s[ beklager alle skriveleifer. Hjelp meg! >ler>
Poetens_Tårer Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 (endret) Holder du Shift + Alt inne, slår du på engelsk tastatur. Hold det inne igjen, så får du norsk igjen! Edit: Størrelsen endres ved å bruke ctrl + rulleknappen på musen. Endret 18. juli 2007 av Poetens_Tårer
Gjest MrsP Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Holder du Shift + Alt inne, slår du på engelsk tastatur. Hold det inne igjen, så får du norsk igjen! Edit: Størrelsen endres ved å bruke ctrl + rulleknappen på musen. Tester. åæø+? Jaaa! Tusen takk for hjelpen! Har tr[dstarter f[tt det til n[ _ Jepp!
skrue Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 (endret) Shift+alt skifter mellom de tastaturdefinisjonene som er installert. Jeg får f.eks norsk -> engelsk -> kyrillisk Man kan aktivere en indikator (language bar) nederst på skjermen som viser nåværende tastaturoppsett. Endret 19. juli 2007 av skrue
emondak Skrevet 19. juli 2007 #9 Skrevet 19. juli 2007 Utrolig bra. Jeg trykker tydeligvis shift + alt innimellom og skjønner ikke hva jeg gjør feil! Da har jeg lært noe i nytt i dag!! HURRA!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå