Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #1 Del Skrevet 1. april 2002 samboeren , kjæresten min har gjort det slutt. jeg er alene i denne grusomme kalde verden, jeg har ikke noe glede igjen i livet. det er ett helvete å gå på skolen. det er ett helvete å være våken. jeg orker det bare ikke. tiden leger alle sår sies det. men denne gangen tror jeg ikke det. mitt trygge holdepunkt i tilværelsen, mitt hjerte min gullklump. han har ikke mer kjærlighet å gi. bare likegyldighet og bitterhet. life is a bitch and then you die Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 1. april 2002 #2 Del Skrevet 1. april 2002 Trist at du har det sånn.. Har ikke noen kloke ord eller råd og komme med, men jeg føler med deg og håper ting ordner seg til det beste for deg.. Masse oppmuntringsklemmer fra meg12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #3 Del Skrevet 2. april 2002 so fuck the world and let's get high! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #4 Del Skrevet 2. april 2002 Den eneste trøsten er at man alltid kommer videre. Ting virker håpløst der og da, men det blir garantert bedre. Har hatt det slik en rekke ganger, men nå er jeg lykkelig igjen og alt det vonde er glemt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå