Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har brune, ganske mørke øyne og lyst hår. I klesveien har jeg mange klær i brunfarger og kler varme farger og farger som rødt. Er blek i huden.

Jeg ender alltid opp med brun øyenskygge, det passer jo fargene mine. Har også en plommefarget skygge, skulle jeg kanskje prøvd meg fram med farger i denne fargenyansen? Ønsker å prøve mer spennende farger. Men blått er helt uaktuelt, da jeg aldri går i blå klær og jeg selv føler det blir feil i forhold til fargene mine.

Forslag til mer spennende farger jeg kunne prøvd meg på som vil passe mine farger? :):sol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninna mi har brune øyne, og de blir helt nydelige med brunfarger, gull, bronse og gylne farger med skimmer, mørkeblå og grønn:)

Skrevet

Jeg har brune øyne og lillafarger er pent til meg...blander ofte litt så jeg har både brun og lilla. Liksom lilla først og mørk brun i globalen også jevner jeg godt ut :) Ellers er brune skygger pent med litt aprikos/ lys korall nederst på lokket, gjerne med litt skimmer i det aprikose. Feks. Shimmer Cubes fra bodyshop er fin...spesielt den nederst til venstre. Den bruker jeg ofte på lokket med en mattere mørk brun i globalen. Den er oe nmer aprikos enn det vises på bildet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...