Gjest gotthard Skrevet 17. mars 2003 #1 Skrevet 17. mars 2003 for ca 6 mnd siden traff jeg ei hyggeli jente på nett , vi var først ute en gang og spiste og greier og blei da enige om og ta neste gang hoss henne eller meg. god mat , rødvin og greier.. hadde det kjemmpe hygeli vi , gikk og la oss seint , lå og prata ei stønn før vi sovnet. neste morgen er hun sur og ber meg gå og helst ikke kontakte hun noe mere , jeg spurte så klart hva som var galt og fikk et svar jeg blei veldig overasket over.. "når jeg ikke er deili nokk for deg til at du gidder og prøve deg en gang så kan du til helvete komme deg ut"!!!!!! spoler lit tilbake i tid , til den tiden da jeg liksom lærte hvordan man skulle behandle en kvinne , da lærte jeg at man ikke skulle benytte første sjangsen man fikk , men heller vente lit ekstra og da få det med respekt. jeg ville så klart hive meg over den stakkars dama jeg om jeg mente det ville ha noe for seg , men trudde faktisk at de fleste damer satt pris på at man ikke heiv seg over de , at man viste at man respekterte de osv... hadde veldig lyst til og beklage meg til hu på mc-donald da , forlange en cola og si "min x date forstår meg ikke".. er ikke no rart vi mannfolk har problemer med og gjøre ting rett.... forventer ikke noen råd ang hu dama , har ikke hat kontakt med henne etter det , men hva er det dere vil egentli???? kansje jeg skremmte hu med snorkinga mi?hmmmmmm
Gjest Gjest_sara_* Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 for ca 6 mnd siden traff jeg ei hyggeli jente på nett , vi var først ute en gang og spiste og greier og blei da enige om og ta neste gang hoss henne eller meg. god mat , rødvin og greier.. hadde det kjemmpe hygeli vi , gikk og la oss seint , lå og prata ei stønn før vi sovnet. neste morgen er hun sur og ber meg gå og helst ikke kontakte hun noe mere , jeg spurte så klart hva som var galt og fikk et svar jeg blei veldig overasket over.. "når jeg ikke er deili nokk for deg til at du gidder og prøve deg en gang så kan du til helvete komme deg ut"!!!!!! spoler lit tilbake i tid , til den tiden da jeg liksom lærte hvordan man skulle behandle en kvinne , da lærte jeg at man ikke skulle benytte første sjangsen man fikk , men heller vente lit ekstra og da få det med respekt. jeg ville så klart hive meg over den stakkars dama jeg om jeg mente det ville ha noe for seg , men trudde faktisk at de fleste damer satt pris på at man ikke heiv seg over de , at man viste at man respekterte de osv... hadde veldig lyst til og beklage meg til hu på mc-donald da , forlange en cola og si "min x date forstår meg ikke".. er ikke no rart vi mannfolk har problemer med og gjøre ting rett.... forventer ikke noen råd ang hu dama , har ikke hat kontakt med henne etter det , men hva er det dere vil egentli???? kansje jeg skremmte hu med snorkinga mi?hmmmmmm Nå synes jeg du har vært uheldig... De fleste er nok ikke sånn og or meg høres det ut som om hun du fant deg har et selvtillits problem, siden hun tror at det er hun selv det er noe feil med.. Jeg vil bare si: Keep up the good work! Det er meget bra og attraktivt at menn ikke hiver seg etter damene, nettopp fordi de fleste vil ikke sitte igjen med et inntrykk av at den eneste grunnen du har valgt å bruke tid på en dame er fordi du vil få sex tilbake.... Dette gjelder selvfølgelig ikke hvis man begge vet at man skal ha et one night stand da...
Kamikatze Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Kvinner er mye enklere enn at du må være mer eller mindre pågående. Det finns bare en tommelfingerregel i omgang med disse skapningene: Er du mann, har du tapt...
aline Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 men hva er det dere vil egentli???? kansje jeg skremmte hu med snorkinga mi?hmmmmmm Jeg tror mange kvinner ville digget det!! Jeg vet jeg hadde satt pris på det, men dersom jeg var interessert og hadde lyst på sex, så kan det nok godt hende jeg hadde prøvd meg selv istedenfor.. hehe. Dersom man får den meldinga fra kvinnfolk, burde du egentlig svart det samme tilbake, at hun tydeligvis ikke fant deg attraktiv nok heller, siden hun ikke gjorde det spøtt mer en deg. Så da er det vel like greit. Det bør da for pokker være mulig å sette pris på en som ønsker å bli kjent først, og dersom man ikke ønsker det, så får man legge opp til noe annet selv da. Uansett om man er kvinne eller mann. Så hva vi vil? Det er nok tydeligvis forskjellig, men mitt tips er å fortsette som du gjør, tror du vil møte mange som setter pris på det.
Gjest KateW Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Kvinner er mye enklere enn at du må være mer eller mindre pågående. Det finns bare en tommelfingerregel i omgang med disse skapningene: Er du mann, har du tapt... Pøh! Gotthard... Ting tyder på at hun er usikker på seg selv, og bekreftelsen hun trengte var at du hadde sex med henne. Hadde du dog hatt sex med henne, så hadde hun sikkert følt at du bare var ute etter det. Å forstå seg på damer krever nesten et kjønnsskifte... Kanskje det ville ha hjulpet om du sa at du tente masse på henne, men du ønsket å bli bedre kjent først?
Strix Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 Kvinner roper ettter likestilling, men her var det uten liksom ingen tvil om at du måtte ta initiativet. Nei, om hun var så sugen kunne hun vel tatt initiativet selv Jeg kan ikke forklare deg hva kvinner vil ha, jeg er ganske rett frem og sier hva jeg vil, og det fungerer fint i mitt forhold...
leirbål Skrevet 14. september 2009 #7 Skrevet 14. september 2009 Pøh! Gotthard... Ting tyder på at hun er usikker på seg selv, og bekreftelsen hun trengte var at du hadde sex med henne. Hadde du dog hatt sex med henne, så hadde hun sikkert følt at du bare var ute etter det. Å forstå seg på damer krever nesten et kjønnsskifte... Kanskje det ville ha hjulpet om du sa at du tente masse på henne, men du ønsket å bli bedre kjent først? Du svarte veldig godt her KateW. Hun har tydeligvis veldig dårlig selvtillit. Og utifra reaksjonen hennes vil jeg tro at hun ikke er lett å være i et forhold med. Så kanskje du kan være takknemlig for at hun ikke ville?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå