Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har møtt en mann som er veldig glad i damer, han lyger for dem, bedrar dem og gir dem falske forhåpninger og løfter. Han vet ikke at jeg vet ennå og må gi denne mannen en lærepenge, han får rett og slett ikke lov til å holde på slik lenger. Jeg vil gi en hevn som svir litt, MEN ikke er direkte stygg så vond er jeg ikke. Fyren burde derimot lære en gang for alle... Så damer, hvilke hevn er passende? ..
Gjest Pax Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Hevn er barnslig, jeg ville styrt unna. Men hvis du er oppsatt på det, gi han en smak av egen medisin, dvs forføre han og så dumpe han. Å bestille 100 take away pizza på døra hans funker nok ikke.
venus* Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Lære av hevn..? Ja, ville vært første gang... Det eneste man lærer av hevn er at det ofte er personen som hevner seg som i ettertid fremstår som tåpelig.. Det er en klisje, men den beste hevnen er å leve et godt liv.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Hevn er barnslig, jeg ville styrt unna. Men hvis du er oppsatt på det, gi han en smak av egen medisin, dvs forføre han og så dumpe han. Å bestille 100 take away pizza på døra hans funker nok ikke. Jeg vet det er barnslig, men som sagt det skal ikke være noe direkte "stygt". Jeg gjør denne mannen en tjeneste hvis jeg åpner øynene hans litt mer...nå glugger de vel mye synes jeg.. "dykker etter svømmebriller" ..
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Lære av hevn..? Ja, ville vært første gang... Det eneste man lærer av hevn er at det ofte er personen som hevner seg som i ettertid fremstår som tåpelig.. Det er en klisje, men den beste hevnen er å leve et godt liv. Jeg forstår så godt disse svarene jeg får, men seriøst- dette er virkelig den værste typen man kan komme borti- noen må gi denne fyren en liten lærepenge...
venus* Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Jeg forstår så godt disse svarene jeg får, men seriøst- dette er virkelig den værste typen man kan komme borti- noen må gi denne fyren en liten lærepenge... Hevn deg for din egen skyld, om du må. Men ikke tro at han vil LÆRE noe av det.. Så enkle er vi ikke, vi mennesker..
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Hevn deg for din egen skyld, om du må. Men ikke tro at han vil LÆRE noe av det.. Så enkle er vi ikke, vi mennesker.. Hvorfor det? er vel ingen som med god samvittighet kan lure andre mennesker til de grader som han kan, jeg forstår ikke hvor hjertet er.. jeg ønsker at læring vil bli at han tenker seg om og behandler andre mennesker med respekt heretter...
venus* Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Hvorfor det? er vel ingen som med god samvittighet kan lure andre mennesker til de grader som han kan, jeg forstår ikke hvor hjertet er.. jeg ønsker at læring vil bli at han tenker seg om og behandler andre mennesker med respekt heretter... Nei, det er nok en viss sannhet i at ingen med god samvittighet lurer andre mennesker. Men tror du han får mer av denne gode samvittigetheten av å bli lurt selv? Naiv og litt bibelsk tankegang spør du meg. Hevn og straff er ikke særlig effektivt for å forandre atferd. Desverre/heldigvis.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Nei, det er nok en viss sannhet i at ingen med god samvittighet lurer andre mennesker. Men tror du han får mer av denne gode samvittigetheten av å bli lurt selv? Naiv og litt bibelsk tankegang spør du meg. Hevn og straff er ikke særlig effektivt for å forandre atferd. Desverre/heldigvis. Tja,mulig han hadde hatt godt av å bli lurt selv.. Men så stygg er jeg ikke. Jeg skal ikke lure ham, jeg skal takle han på en hyggelig måte jeg
Gjest Blondie65 Skrevet 18. juli 2007 #10 Skrevet 18. juli 2007 Jeg forstår så godt disse svarene jeg får, men seriøst- dette er virkelig den værste typen man kan komme borti- noen må gi denne fyren en liten lærepenge... Og hvorfor er det DIN oppgave ...? "Evig eies kun et dårlig rykte" er det noe som heter, kan ikke det være hevn nok?
Gjest Pjusk Skrevet 18. juli 2007 #11 Skrevet 18. juli 2007 jeg ønsker at læring vil bli at han tenker seg om og behandler andre mennesker med respekt heretter... Hvor naiv er du egentlig? Og hvis han 'bruker' damer, hvorfor skulle han da føle at du ga ham en lærepenge? Betyr du noe spesielt for ham?
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #12 Skrevet 18. juli 2007 Og hvorfor er det DIN oppgave ...? "Evig eies kun et dårlig rykte" er det noe som heter, kan ikke det være hevn nok? Denne var veldig god, så god at jeg takker for den og fortsetter videre UTEN hevn- det er vel hevn god nok?
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #13 Skrevet 18. juli 2007 Hvor naiv er du egentlig? Og hvis han 'bruker' damer, hvorfor skulle han da føle at du ga ham en lærepenge? Betyr du noe spesielt for ham? Ja, han har sagt til meg at dette er spesiellt og at jeg betyr noe for meg, han er da forelsket i meg må vites :kaffe:
Mrs. K Skrevet 18. juli 2007 #14 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har møtt en mann som er veldig glad i damer, han lyger for dem, bedrar dem og gir dem falske forhåpninger og løfter.Hvorfor må du hevne deg? Han har vel ikke gjort deg noe? Når du nå vet hvordan han er, er det vel bare å la være å bli sammen med ham og hvis han lurer på hvorfor, er det da bare å si det som det er. Kanskje ikke en lærepenge, men da har du i alle fall fortalt ham at du ikke synes om han oppførsel.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #15 Skrevet 18. juli 2007 Hvorfor må du hevne deg? Han har vel ikke gjort deg noe? Når du nå vet hvordan han er, er det vel bare å la være å bli sammen med ham og hvis han lurer på hvorfor, er det da bare å si det som det er. Kanskje ikke en lærepenge, men da har du i alle fall fortalt ham at du ikke synes om han oppførsel. Jo, det har han. Han brukte laaang tid på å komme under skallet mitt, sa en haug med pene ting som ikke betydde en dritt, løg for meg. Jeg tok ham inn i hjemmet mitt, åpnet meg for ham...på falske premisser. Jeg var hele tiden klar og tydelig på hva jeg ville, jeg løg aldri og spillte aldri noe spill som han gjorde. Jo, han gjorde meg MYE
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #17 Skrevet 18. juli 2007 Hold kjeft. Hold kjeft selv, kanskje det er "deg", ser det står "c kjendis" på logoen din, skulle ikke forundre meg LOL
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå