Gjest Tweek Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 En del fint syntes jeg og falt pladask for noen skopar Jeg har aldri bestilt fra La Redoute før, så lurer på hvordan kvaliteten er?
Gjenglemt sykkellås Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Jeg falt også pladask for et skopar, men de har dem ikke på nettsidene (ennå?). Irriterende. Det eneste jeg har bestilt derifra tidligere, er en topp - og den var i hvert fall i god kvalitet, men jeg har hørt en del forskjellig om kvaliteten der egentlig. Det beste er vel å se på hva slags materiale osv det man har lyst på er laget av rett og slett.
Gjest Tweek Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Ok, har nemlig penger så vil shoppe litt Men skjønner ikke helt dette med størrelsene. Må jeg måle meg selv om legge inn tallene så kommer det automatisk opp når jeg skal bestille?
Gjenglemt sykkellås Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Neei, man kan velge sånn S, M, L osv direkte når man finner noe man har lyst på, uten å legge inn mål og sånn. (Sånn som i vanlige nettbutikker.) Du burde se litt på side 757 i katalogen, da skjønner du kanskje litt mer ut av størrelsene.
venus* Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Jeg skrev en tråd om dette tidligere, og jeg må vel si at jeg synes kvaliteten er ræva og størrelsene umulige. Prisen gjenspeiler virkelig ikke hva man får. Jeg bestilte en topp og en kjole i str 36 (det minste de har), og i kjolen svømte jeg..mens toppen satt trangt over puppene. Må forresten legge til at jeg bestilte både fra La Redoute collection og fra et annet merke.
Gjest Tigerjente Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Jeg også falt for ett par sko, og en genser. Men jeg avventer det litt å bestille, pleier å falle for mye mer ved 3. 4. osv lesning, så jeg må samle opp litt.
Gjest Tweek Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Merkelig, for det vises ikke noen str. hos meg. Men at jeg må se på måletabellen :klø: Får vel bare begynne å måle da..
Gjest Tweek Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Jeg skrev en tråd om dette tidligere, og jeg må vel si at jeg synes kvaliteten er ræva og størrelsene umulige. Prisen gjenspeiler virkelig ikke hva man får. Jeg bestilte en topp og en kjole i str 36 (det minste de har), og i kjolen svømte jeg..mens toppen satt trangt over puppene. Må forresten legge til at jeg bestilte både fra La Redoute collection og fra et annet merke. Ja, jeg leste det. Hmm, men det er vel alltid sånn. Merker det på HM også. Noe er skikkelig rævva, mens andre ting er fine Kommer nok uansett til å bestille for å se engang, kanskje det passer for meg. Men hvis 36 er minste så er det bra de er litt små i str som de sier selv Jeg også falt for ett par sko, og en genser. Men jeg avventer det litt å bestille, pleier å falle for mye mer ved 3. 4. osv lesning, så jeg må samle opp litt. Ja, tenkte jeg å skulle det, hvis ikke jeg bare må ha de skoene nå
Gjenglemt sykkellås Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 36 er ikke den minste størrelsen. Som det står på den siden jeg nevnte står det at de små størrelsene ikke er små i størrelsen.
venus* Skrevet 18. juli 2007 #10 Skrevet 18. juli 2007 Ja, jeg leste det. Hmm, men det er vel alltid sånn. Merker det på HM også. Noe er skikkelig rævva, mens andre ting er fine Kommer nok uansett til å bestille for å se engang, kanskje det passer for meg. Men hvis 36 er minste så er det bra de er litt små i str som de sier selv Men til forskjell fra H&M så er ikke La Redoutes klær spesielt billige... Og små i størrelsene synes jeg IKKE de er.
Gjest Tweek Skrevet 18. juli 2007 #11 Skrevet 18. juli 2007 Ååå, hm.. Passer vel siden jeg må måle meg
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #12 Skrevet 18. juli 2007 Men til forskjell fra H&M så er ikke La Redoutes klær spesielt billige... Og små i størrelsene synes jeg IKKE de er. De varierer jo veldig i pris, endel ting er billige, andre dyre. Jeg har bestilt flere ting derfra jeg har vært veldig fornøyd med (og noen få jeg ikke er happy med). Har også bestilt sko en gang - et par ballerinasko i skinn fra Soft Grey, og de er i god kvalitet og normale i størrelsen.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #13 Skrevet 19. juli 2007 Kom på en ting, Tweek, hvis du ikke får opp størrelser i rullemenyen - jeg regner med du sitter på Mac? Sidene til LaRedoute funker ikke optimalt i Safari, blant annet får man ikke opp størrelser, så bytt til Firefox eller Opera og se om det går da
Gjest Tweek Skrevet 19. juli 2007 #15 Skrevet 19. juli 2007 Jeg har brukt pc i det siste ettersom jeg ikke har fått en plass til macen enda Men jeg må legge inn str. Kanksje ejg gjør det i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå