Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde tenkt meg følgende løsning, "at jeg befant meg i nærheten av byttedyret (lenket fast med tau eller noe annet vi finner på) oppe i et tre og filmer hele seansen".

Mye hyl og vræl gir god valuta på internettmarkedet (der hvor filmene skal avspilles mot betaling selvfølgelig).

W

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til en slik jakt vil jeg absolutt anbefale en flokk med chihuaua hunder (eller hvordan det nå staves, hehe). Eller kinesisk nakenhund.. :wink:

..kan også reven ha det gøy..

Skrevet

Kan se katten min der, Hege. Stakkels små hunder.

Waco, egentlig er du ikke interessert i revejakt eller hunder eller rever. Du vil bare filme en nedslaktning av en eller annen sort for så å selge filmsnutten på internett.

Hilsen Trille

Gjest salma
Skrevet

Veldig bra, Waco. Du imponerer stadig :ler:

Jeg har en ide, hvorfor ikke rette videokameraet mot deg selv, så fester du et revehode til bakenden din? Anbefalt hunderase; pitbull eller engelsk bulldog. Kos deg, og lykke til! :hoho:

Alltid moro å lese innleggene dine, forresten. Alltid noen som biter på, hehe... :wink:

Gjest sexysadie
Skrevet

Hvorfor ikke feste revehodet foran?

Skrevet

Mente bare at reven kunne få noe å flire av jeg, ikke angripe småhunder :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvorfor ikke feste revehodet foran?

Har ikke menn rett til å reprodusere seg, da? Jfr en annen lenke her på forumet (feminisme) :wink: Vanskelig avveiing for Waco, det der

Gjest salma
Skrevet

Har ikke menn rett til å reprodusere seg, da? Jfr en annen lenke her på forumet (feminisme) :wink: Vanskelig avveiing for Waco, det der

Ops, glemte å logge inn. Dette er mitt innlegg... :oops:

Skrevet

lykke til waco.

lo så jeg nesten ble kasta ut av lesesalen nå.

Skrevet

Interessant opplegg Waco. Fortell hvordan det går :sjarmor:

Julie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...