Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å skape orden i skoene mine, og har funnet ut at det beste er å oppbevare dem i esker. Når jeg kjøper nye sko nå ber jeg alltid om å få med esken, men jeg har jo en god del sko fra før som jeg ikke har esker til.

Er det noen som vet hvor man kan få tak i esker i passe størrelse?

PS! Jeg har spurt på noen skobutikker, men det ser ikke ut til at de har esker som ikke er i bruk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å kjøpe bokser i rett størrelse på IKEA?

Skrevet
Hva med å kjøpe bokser i rett størrelse på IKEA?

Ja det skulle jeg gjerne gjort, men det er 75 mil til nærmeste IKEA dessverre :tristbla:

Skrevet

Synes Ikea er et godt tips. eller Jysk kanskje? Kan jo være greit at de er gjennomsiktige slik at du lett kan finne fram?

Skrevet
Her har de "skoesker"

Hmm, de var jo fine! Men jeg synes 149,- for fem esker er ganske dyrt. Eller må jeg regne med så mye kanskje?

Skrevet

Hva med å sjekke ut bokhandlere, butikker som Nille eller andre møbelvarehus?

Skrevet
Her har de "skoesker"

Takk for et godt tips!! Jeg synes i utgangspunktet ikke 149 er så veldig dyrt for 5 esker, men de skulle jammen meg ha 98 kroner i frakt - og da var det ikke så billig lenger. Tror jeg heller skal se etter esker i butikker jeg.

Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg har spurt i skobutikker om esker - og de sa at så lenge jeg sier i fra litt i forveien, så kan de samle for meg. Kan jo være en idé å gi de en flaske vin eller konfekt som litt belønning - så er de sikkert greie neste gang også :)

Skrevet

Disse er lekre, men de koster jo litt da:

http://www.theclearboxnorway.com/

Har ingen erfaring med dem, men tenkte jeg skulle teste dem ut. Kjekt at de er gjennomsiktige. Har ørten par sko som jeg må få organisert litt snart...

Skrevet

Har du spurt i sportsbutikker? Det kan være at de har noen de skal kaste.

• 16 år senere...
Skrevet

Dytt

Anonymkode: 338ee...0b6

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dytt

Anonymkode: 338ee...0b6

Takk for at du dytta tråden min ❤️
Jeg leter fortsatt etter skoesker. Helt utrolig hvor vanskelig det skal være å finne noen som passer 😢

Anonymkode: 314a9...1e0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for at du dytta tråden min ❤️
Jeg leter fortsatt etter skoesker. Helt utrolig hvor vanskelig det skal være å finne noen som passer 😢

Anonymkode: 314a9...1e0

Jeg pleier å bomme skoesker fra min ortoped. De driver med spesialsko for folk med diverse anatomiske utfordringer. De har som regel noen liggende. Ellers så er papp presser et yndet sted for å presse skoesker, gjerne i sammenheng med større sportsbutikker/kjeder. Snakk med noen som sitter på lageret. Å kjøpe skoesker blir for dumt i denne dyrtiden.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...