Gjest tomat Mina Skrevet 19. juli 2007 #81 Skrevet 19. juli 2007 Trond fikk sikert mange gode og godt betalt jobber i NRK ved god hjelp av sin far. Som broren skriver så sto faren virkelig hardt på for å hjelpe barna sine. Håper han har med det i boken også for rettferdighetens skyld. Hadde R.K. grisebanka barna sine med gjenstander og spanskrør kunne jeg ha forstått at han i dag er en bitter navn, men her er det snakk om noen klaps på rumpa. At en så stor humorist kan sitte å være så bitter er for meg uforståelig.Merkelig at broren ikke deler hans opfatning av faren!
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #82 Skrevet 19. juli 2007 Og det er nok like ille som å få kofferten i handa og bli satt på gata som 5åring. Dette kan ikke forsvares på noen som helst måte!Å slå sine barn er helt forkastelig, men dessverre ikke så uvanlig på den tiden. Ikke at det forsvarer det denne faren gjorde. Det som jeg synes er aller verst er det du skriver i sitatet over. Noe sånt fratar barn all trygghet.
Gjest Gjest_jomfrua_* Skrevet 19. juli 2007 #83 Skrevet 19. juli 2007 Har det? Fra hvem da? Siden du nærmest er hyperaktiv i tråden nå, regner jeg selvfølgelig med at du er så godt informert om dette at du vet VG har lest et prøveeksemplar av boken. Og VG skal tjene penger.......hva gjør de da? Hva vil lønne seg å gjenta og ikke gjenta - hvis de skal selge flest eksemplarer av dagens avis???? Se bare på overskriften i tråden her: Rolf Kirkevåg "BANKET" barna sine. Det er folks oppfattelse av en "salgsoverskrift"................ De er dyktige på desken i VG
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #84 Skrevet 19. juli 2007 Trond fikk sikert mange gode og godt betalt jobber i NRK ved god hjelp av sin far.Ja, for det vet jo du alt om. Som broren skriver så sto faren virkelig hardt på for å hjelpe barna sine.Ja, og da er jo selvfølgelig det broren sier helt riktig *ironi* (den samme broren som for øvrig skal ha uttalt at han er stolt av at broren har skrevet boken). Håper han har med det i boken også for rettferdighetens skyld.Hvilken rettferdighet? Hvilket grunnlag har du til å uttale deg om hva siom er rettferdig og ikke rettferdig i denne saken? Hadde R.K. grisebanka barna sine med gjenstander og spanskrør kunne jeg ha forstått at han i dag er en bitter navn, men her er det snakk om noen klaps på rumpa.Nå må du slutte med dumskapen din. For det første aner du ingenting om det kun er snakk om noen klaps på rumpa, og for det andre har det også kommet frem at han har kommet med svært alvorlige trusler ovenfor sine barn, og i tillegg gjort tiltak som har gjort truslene enda mer troverdig. At en så stor humorist kan sitte å være så bitter er for meg uforståelig.Ja, det også Kun et menneske uten noen form for forståelse av psykologi kan få seg til å skrive noe sånt. Merkelig at broren ikke deler hans opfatning av faren!Og det vet du altså heller ikke noen som helst om. Og nå skriver ikke Trond K om brorens liv, men om sitt eget og sine egne opplevelser.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #85 Skrevet 19. juli 2007 Og VG skal tjene penger.......hva gjør de da? Hva vil lønne seg å gjenta og ikke gjenta - hvis de skal selge flest eksemplarer av dagens avis???? Se bare på overskriften i tråden her: Rolf Kirkevåg "BANKET" barna sine. Det er folks oppfattelse av en "salgsoverskrift"................ De er dyktige på desken i VG Snakk om. Å gå fra å nærmest forsvare det som har vært skrevet om farens oppførsel i media ved å forklare det med datidens barneoppdragelse, går du over til å gjøre det til en salgsgimmick fra desken i VG. Det er ikke tvil om at VG melker dette for det det er verdt, men det gjør likevel ikke oppførselen til denne faren akseptabel.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #86 Skrevet 19. juli 2007 Synes du det er ok av en far å sette to femåringer på gata med pakket koffert og beskjed om at de ikke lenger har noe hjem? Mulig jeg er blind idag, men jeg finner ikke hvor dette står jeg.Kan noen gi meg en link til der dette står?Det med at de ble satt på gata.Takk
Gjest Gjest_jomfrua_* Skrevet 19. juli 2007 #87 Skrevet 19. juli 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=152993 Trekk pusten ett par ganger og la hodet kjøle seg ned - og vent til boka kommer før dere roper ulv, ulv, ulv
Gjest tomat Mina Skrevet 19. juli 2007 #88 Skrevet 19. juli 2007 Nå må du slutte med dumskapen din. For det første aner du ingenting om det kun er snakk om noen klaps på rumpa, og for det andre har det også kommet frem at han har kommet med svært alvorlige trusler ovenfor sine barn, og i tillegg gjort tiltak som har gjort truslene enda mer troverdig. Du er en smule frekk som sier at min mening er DUMSKAP.Det er ikke DUMSKAP bare fordi du ikke mener det samme!De uttalelsene du har der sier mer om deg. Om det var ris på rumpa eller slag på rumpa vet heller ikke DU noe om. Jeg mener fortsatt at denne saken her helt sikkert er blitt hauset opp mer enn det kanskje Trond har fortalt media. Dette at han og tvillingsøstra ble sendt ut på gata er noe jeg tar avstand fra.Ris på rumpa fikk barn dengangen og det er nok mange som får dette i dag også.Ikke forsvarlig men det skjer. At Trond K fikk drahjelp av faren sin til diverse jobber i NRK har han selv uttalt mange ganger.Sier derfor igjen at jeg håper at han tar med disse positive sidene av faren sin og ikke bare de negative.
Ce'Nedra Skrevet 19. juli 2007 #89 Skrevet 19. juli 2007 Dette er vel en biografi? Og Trond Kirkvaag opplevde dette som svært vondt. Da hører det vel også hjemme i denne boka?
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #90 Skrevet 19. juli 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=152993 Trekk pusten ett par ganger og la hodet kjøle seg ned - og vent til boka kommer før dere roper ulv, ulv, ulv Takk for den linken men den linken der har jeg lest 100 ganger. Kan noen vise MEG hvor det står at TK og søsteren ble sendt ut på gata med hver sin koffert 5 år gamle med beskjed om at de ikke hadde noe hjem????HVOR STÅR DET? Takk
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #91 Skrevet 19. juli 2007 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=152993 Trekk pusten ett par ganger og la hodet kjøle seg ned - og vent til boka kommer før dere roper ulv, ulv, ulvÅ beklager, jeg glemte et øyeblikk om at det er lillebror som selvfølgelig har all troverdighet når det gjelder de opplevelsene den eldste broren har hatt i sitt liv. Beklager så mye, hvordan kunne jeg overse noe så opplegt
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #92 Skrevet 19. juli 2007 Du er en smule frekk som sier at min mening er DUMSKAP.Det er ikke DUMSKAP bare fordi du ikke mener det samme!Oppførselen din i denne tråden har strippet deg for all troverdighet. Har du vurdert en videre karriere på snikk-snakk?
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #93 Skrevet 19. juli 2007 Takk for den linken men den linken der har jeg lest 100 ganger. Kan noen vise MEG hvor det står at TK og søsteren ble sendt ut på gata med hver sin koffert 5 år gamle med beskjed om at de ikke hadde noe hjem????HVOR STÅR DET? TakkStod i flere av nettavisene i går. Forsøk å kikk litt i de forskjellige avisarkivene, eller rett og slett prøv google med de rette søkeordene.
Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 19. juli 2007 #94 Skrevet 19. juli 2007 Takk for den linken men den linken der har jeg lest 100 ganger. Kan noen vise MEG hvor det står at TK og søsteren ble sendt ut på gata med hver sin koffert 5 år gamle med beskjed om at de ikke hadde noe hjem????HVOR STÅR DET?Takk Det lurer jeg på også
Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 19. juli 2007 #95 Skrevet 19. juli 2007 Du er en smule frekk som sier at min mening er DUMSKAP.Det er ikke DUMSKAP bare fordi du ikke mener det samme!De uttalelsene du har der sier mer om deg. Om det var ris på rumpa eller slag på rumpa vet heller ikke DU noe om. Jeg mener fortsatt at denne saken her helt sikkert er blitt hauset opp mer enn det kanskje Trond har fortalt media.Dette at han og tvillingsøstra ble sendt ut på gata er noe jeg tar avstand fra.Ris på rumpa fikk barn dengangen og det er nok mange som får dette i dag også.Ikke forsvarlig men det skjer. At Trond K fikk drahjelp av faren sin til diverse jobber i NRK har han selv uttalt mange ganger.Sier derfor igjen at jeg håper at han tar med disse positive sidene av faren sin og ikke bare de negative. Helt enig med deg TomatMina. Tror det er lurere å vente til boka kommer ut enn å spekulere for mye i ditt og datt utfra hva VG skriver. Oppførselen din i denne tråden har strippet deg for all troverdighet. Har du vurdert en videre karriere på snikk-snakk? Det er vel helst du selv som bør vurdere det
Gjest Blondie65 Skrevet 19. juli 2007 #96 Skrevet 19. juli 2007 http://www.kjendis.no/2007/07/18/506526.html Her står det om koffert episoden.
Gjest Til Frk Åberg Skrevet 19. juli 2007 #97 Skrevet 19. juli 2007 Jeg vet ikke hvor omfattende det var, men det stod også om en episode hvor han og søsteren ble satt på gata med kofferter da de var fem år, og fortalt at de måtte flytte hjemmefra. Dette er alvorlig psykisk mishandling, spør du meg. Om de fysiske slagene "kun" var på linje med hva som var mer vanlig på den tiden, så er det mange måter en forelder kan være en tyrann på. LINK TAKK! HVOR STÅR DETTE? Takk.
Gjest Til Blondie 65 Skrevet 19. juli 2007 #98 Skrevet 19. juli 2007 http://www.kjendis.no/2007/07/18/506526.html Her står det om koffert episoden. Takk Stakkars barn
Gjest Til tomatmina med flere gjesteni Skrevet 19. juli 2007 #99 Skrevet 19. juli 2007 LINK TAKK! HVOR STÅR DETTE? Takk.Nå må du roe deg ned. Mer destruktivt bidrag til debatt enn det du har gitt i dennet råden skal manlete lenge etter. Det er ingen andre enn du selv som er ansvarlig for å holde deg informert.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #100 Skrevet 19. juli 2007 Nå må du roe deg ned. Mer destruktivt bidrag til debatt enn det du har gitt i dennet råden skal manlete lenge etter. Det er ingen andre enn du selv som er ansvarlig for å holde deg informert. Nå må du gi deg.Det er jeg som har bedt om det og jeg har min fulle sympati til Trond Kirkevaag. Fra linken! Tvillingene Trond og Kristin var bare fem år da faren skremte dem til å tro at han ville jage dem hjemmefra. Han hentet fram to små kofferter og ba dem pakke og reise. Ute på gaten sto de livredde femåringene uten å vite hva de skulle gjøre, før moren hentet dem inn igjen. Sier igjen stakkars barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå