Gå til innhold

Gulvl.st.m/2hold (Black Design)

Anbefalte innlegg

Gjest kenneth
Skrevet

På www.blackdesign.no / Produkter / Lysholdere / Lysestaker finner du 3 forskjellige gulvlysestaker, med tilnavnet "Gulvl.st.m/2hold", eksempelvis produktnummer 6151615

Sikkert for å forvirre en stakkar maksimalt, er det avbildet to forskjellige typer lysestaker. Jeg vil nå tro det er de største vi snakker om her, men jeg lurer fælt på hva som menes med "Gulvl.st.m/2hold". Jeg ville tro det betyr at det er to (lys-)holdere, men det rimer dårlig med bildet.

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må jo være de største, for samme bildet blir også brukt om bordlysestakene.

3 ulike lenker, med høyden 80-90-100 cm angitt på hver.

Hva 2hold betyr aner jeg ikke!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er absolutt ikke sikker, men kan se ut som du får med den holderen til kulelys. At du kan skru denne på for kulelys (kan sikkert brukes med vanlige lys og), og så kan du skru den av og bruke vanlige lys. Tungt forklart, men du ser sikkert hva jeg mener hvis du ser på bildet.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg er absolutt ikke sikker, men kan se ut som du får med den holderen til kulelys. At du kan skru denne på for kulelys (kan sikkert brukes med vanlige lys og), og så kan du skru den av og bruke vanlige lys. Tungt forklart, men du ser sikkert hva jeg mener hvis du ser på bildet.

Helt riktig....de fleste lysestakene til BD kan brukes til både kronelys og kulelys

Gjest kenneth
Skrevet
Helt riktig....de fleste lysestakene til BD kan brukes til både kronelys og kulelys

Det stemte det gett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...