Gå til innhold

Hvordan vil du beskrives?

Fremhevede innlegg

Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja, hvordan vil du at andre skal beskrive deg? Da tenkte jeg ikke først og fremst på utseendemessig, men dere kan ta med det også.

Jeg vil gjerne bli beskrevet som snill(selv om jeg hatet det før), morsom og fornuftig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg beskriver meg selv som effektiv, oppfinnsom og morsom. Jeg håper andre kan bruke samme beskrivelsene :)

Skrevet
Ja, hvordan vil du at andre skal beskrive deg? Da tenkte jeg ikke først og fremst på utseendemessig, men dere kan ta med det også.

Jeg vil gjerne bli beskrevet som snill(selv om jeg hatet det før), morsom og fornuftig.

Jeg tror også at jeg vil bli beskrevet som snill....

Skrevet

Jeg vil gjerne beskrives i poetiske..lyse vendinger. ;)

Skrevet

Jeg håper jeg blir beskrevet som empatisk og fantasifull . :)

Gjest *Madam Mim*
Skrevet

Omtenksom, morsom, uhøytidelig, gjestmild og kunnskapsrik.

Kan jo slenge på fantastisk vakker også. ;)

Skrevet

Empatisk, positiv, intelligent og søt :D

Skrevet

Vil gjerne bli beskrevet som morsom, hyggelig, snill, flink og kreativ.

Mer realistisk vil nok folk beskrive meg som effektiv, dyktig, kanskje litt fryktinngytende, men hyggelig og morsom.

Gjest Anerikke
Skrevet

Morsom, snill, omtenksom, og en god mamma takk! :)

Gjest Gjest
Skrevet
Hvordan jeg vil beskrives: Morsom, intelligent, med et hjerte av gull og endeløs tålmodighet.

Hvordan jeg antagelig beskrives i praksis: Sær, innesluttet, kverulerende og arrogant. Veldig gode venner slenger forhåpentligvis på "men god på bunnen". Håper jeg.

Hehe - vi burde bli venner, jeg kjenner meg igjen i den beskrivelsen :ler:

Tja - jeg tror i hvert fall ikke "snill" er det første som faller folk inn når de beskriver meg. Snarere sær, litt lunefull/skummel, kvass, kanskje arrogant, og forhåpentligvis morsom, kreativ og dyktig. Og flink til å lage mat.

Synes det er en passende beskrivelse i hvert fall, bortsett fra arrogant. Jeg er nemlig bare selektiv, og jeg tror ikke vennene mine synes jeg er arrogant.

Skrevet (endret)

S

Endret av Kosemose
Skrevet

Blid, positiv, sær, snill, omtenksom, ansvarsfull, fornuftig :)

Gjest vimselot
Skrevet

Hvordan går det an å beskrive seg selv, vel jeg kan prøve å svare....

Vet jeg er fornuftig på noen plan, men er en eventyrer...og det vet de som kjenner meg og.

...osv.

Har fått høre når jeg har sagt at jeg snart har tenkt å gi ut en selvbiografi. De trur faktsik at jeg er i stand til det, og at det vil bli en suksess men jeg er ikke "der".

Føler meg litt omtåket, har røyka (fikk besøk...) og tatt to øl... men hva så.

Jeg vil ha en mann, som er så erotisk og som gjør meg helt matt... men han må ha endel omløp, de fleste har, men han må ... må han?

Snart starter jeg en kosekonkurranse...

Skrevet

At jeg har selvdistanse og humor, at jeg er empatisk og viljesterk.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Vil bli beskrevet som reflektert, kreativ, empatisk og morsom. Vil gjerne tro at det er hva andre ville sagt også. Men tror nok snill ville vært det første som ble sagt. Dessverre. Prøver å være mindre snill, men får fort dårlig samvittighet.

Gjest Fliss
Skrevet (endret)

Omsorgsfull, blid, morsom, snill, flink organisator, god smak og sexy :ler: så kommer det negative : distrè, utålmodig, en smule overbeskyttende og svært temperamentsfull ;)

Endret av Fliss
Gjest vimselot
Skrevet
Vil bli beskrevet som reflektert, kreativ, empatisk og morsom. Vil gjerne tro at det er hva andre ville sagt også. Men tror nok snill ville vært det første som ble sagt. Dessverre. Prøver å være mindre snill, men får fort dårlig samvittighet.

Ja, nettopp.

Skrevet

Positiv; Levende, elskverdig, morsom, trofast og omsorgsfull, spennende og inspirerende.

Negativ; nøye, vil se resultater, høylytt, krever oppmerksomhet til tider, noia for å kjøre bil.

• 2 uker senere...
Skrevet

Tror jeg gjør som M.P her

Positive:

Jeg er snill, omtenksom, ærlig, kreativ og har et stort hjerte

Negative

Jeg er også nøye/kontrollfreak( når det gjelder planlegging/arbeidsoppgaver/prosjekter/ div) litt sjenert/beskjeden, har litt for dårlig selvtillit ( på vei til å bli mye bedre)og kan være litt dumsnill ( med mennesker som ikke egentlig fortjener en tanke fra min kant)

Uff høres ikke bra ut :fnise:

Skrevet

Jeg er forresten også veldig flink til å arbeide og få ting gjort sa mannen :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...