Gjest Bellatrix Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Ja, hvordan vil du at andre skal beskrive deg? Da tenkte jeg ikke først og fremst på utseendemessig, men dere kan ta med det også. Jeg vil gjerne bli beskrevet som snill(selv om jeg hatet det før), morsom og fornuftig.
Trampe Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Jeg beskriver meg selv som effektiv, oppfinnsom og morsom. Jeg håper andre kan bruke samme beskrivelsene
Skravla Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Ja, hvordan vil du at andre skal beskrive deg? Da tenkte jeg ikke først og fremst på utseendemessig, men dere kan ta med det også. Jeg vil gjerne bli beskrevet som snill(selv om jeg hatet det før), morsom og fornuftig. Jeg tror også at jeg vil bli beskrevet som snill....
Toro Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Jeg vil gjerne beskrives i poetiske..lyse vendinger.
Gjest Pax Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Jeg håper jeg blir beskrevet som empatisk og fantasifull .
Gjest *Madam Mim* Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Omtenksom, morsom, uhøytidelig, gjestmild og kunnskapsrik. Kan jo slenge på fantastisk vakker også.
Champagnepiken Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Vil gjerne bli beskrevet som morsom, hyggelig, snill, flink og kreativ. Mer realistisk vil nok folk beskrive meg som effektiv, dyktig, kanskje litt fryktinngytende, men hyggelig og morsom.
Gjest Anerikke Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Morsom, snill, omtenksom, og en god mamma takk!
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #10 Skrevet 18. juli 2007 Hvordan jeg vil beskrives: Morsom, intelligent, med et hjerte av gull og endeløs tålmodighet. Hvordan jeg antagelig beskrives i praksis: Sær, innesluttet, kverulerende og arrogant. Veldig gode venner slenger forhåpentligvis på "men god på bunnen". Håper jeg. Hehe - vi burde bli venner, jeg kjenner meg igjen i den beskrivelsen Tja - jeg tror i hvert fall ikke "snill" er det første som faller folk inn når de beskriver meg. Snarere sær, litt lunefull/skummel, kvass, kanskje arrogant, og forhåpentligvis morsom, kreativ og dyktig. Og flink til å lage mat. Synes det er en passende beskrivelse i hvert fall, bortsett fra arrogant. Jeg er nemlig bare selektiv, og jeg tror ikke vennene mine synes jeg er arrogant.
Connie80 Skrevet 18. juli 2007 #12 Skrevet 18. juli 2007 Blid, positiv, sær, snill, omtenksom, ansvarsfull, fornuftig
Gjest vimselot Skrevet 18. juli 2007 #13 Skrevet 18. juli 2007 Ja, hvordan vil du at andre skal beskrive deg? Da tenkte jeg ikke først og fremst på utseendemessig, men dere kan ta med det også. Jeg vil gjerne bli beskrevet som snill(selv om jeg hatet det før), morsom og fornuftig. Hvordan går det an å beskrive seg selv, vel jeg kan prøve å svare.... Vet jeg er fornuftig på noen plan, men er en eventyrer...og det vet de som kjenner meg og. ...osv. Har fått høre når jeg har sagt at jeg snart har tenkt å gi ut en selvbiografi. De trur faktsik at jeg er i stand til det, og at det vil bli en suksess men jeg er ikke "der". Føler meg litt omtåket, har røyka (fikk besøk...) og tatt to øl... men hva så. Jeg vil ha en mann, som er så erotisk og som gjør meg helt matt... men han må ha endel omløp, de fleste har, men han må ... må han? Snart starter jeg en kosekonkurranse...
-Alvildebrud- Skrevet 18. juli 2007 #14 Skrevet 18. juli 2007 At jeg har selvdistanse og humor, at jeg er empatisk og viljesterk.
Gjest Frk Åberg Skrevet 18. juli 2007 #15 Skrevet 18. juli 2007 Vil bli beskrevet som reflektert, kreativ, empatisk og morsom. Vil gjerne tro at det er hva andre ville sagt også. Men tror nok snill ville vært det første som ble sagt. Dessverre. Prøver å være mindre snill, men får fort dårlig samvittighet.
Gjest Fliss Skrevet 18. juli 2007 #16 Skrevet 18. juli 2007 (endret) Omsorgsfull, blid, morsom, snill, flink organisator, god smak og sexy så kommer det negative : distrè, utålmodig, en smule overbeskyttende og svært temperamentsfull Endret 18. juli 2007 av Fliss
Gjest vimselot Skrevet 18. juli 2007 #17 Skrevet 18. juli 2007 Vil bli beskrevet som reflektert, kreativ, empatisk og morsom. Vil gjerne tro at det er hva andre ville sagt også. Men tror nok snill ville vært det første som ble sagt. Dessverre. Prøver å være mindre snill, men får fort dårlig samvittighet. Ja, nettopp.
Wonders Skrevet 19. juli 2007 #18 Skrevet 19. juli 2007 Positiv; Levende, elskverdig, morsom, trofast og omsorgsfull, spennende og inspirerende. Negativ; nøye, vil se resultater, høylytt, krever oppmerksomhet til tider, noia for å kjøre bil.
mavir07 Skrevet 28. juli 2007 #19 Skrevet 28. juli 2007 Tror jeg gjør som M.P her Positive: Jeg er snill, omtenksom, ærlig, kreativ og har et stort hjerte Negative Jeg er også nøye/kontrollfreak( når det gjelder planlegging/arbeidsoppgaver/prosjekter/ div) litt sjenert/beskjeden, har litt for dårlig selvtillit ( på vei til å bli mye bedre)og kan være litt dumsnill ( med mennesker som ikke egentlig fortjener en tanke fra min kant) Uff høres ikke bra ut
mavir07 Skrevet 28. juli 2007 #20 Skrevet 28. juli 2007 Jeg er forresten også veldig flink til å arbeide og få ting gjort sa mannen :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå