Lilli1979 Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Vet at dette har vært diskutert ørten ganger allerede, men vi er ikke så tradisjonelle så "det vackraste" og Shania Twain utelukket for vår del. Hvilke sanger skal dere ha? Vi er på jakt etter noe jazz/blues-aktig.... Noen tips? (jeg eeeeelsker Motown, men de fleste av de sangene er litt gladere i klisjeer enn det vi er...)
MayaM Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Jeg er ikke en kløpper på musikk. Men under vielsen skal vi ha solosang med sangen for alltid av Sara Løfgren. Den er bare så vakker til en vielse!
jenta27 Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Vi skal ha "I call of the search" av Katie Melua + gje meg handa di ven som solonumre i kirken.
Bente:) Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Solonumre under vielsen: " Ôpna din dôr " og " The Rose". Brudevalsen blir ingen standard vals..... Vi starter i en kjei, tradisjonell vals etter "An der schône blaue Donau".... mixet cd'en til å¨"krasje"..... deretter starter musikk som vi danser noe helt annet til
Gjest 4. august-brud Skrevet 19. juli 2007 #5 Skrevet 19. juli 2007 Vet at dette har vært diskutert ørten ganger allerede, men vi er ikke så tradisjonelle så "det vackraste" og Shania Twain utelukket for vår del. Hvilke sanger skal dere ha? Vi er på jakt etter noe jazz/blues-aktig.... Noen tips? (jeg eeeeelsker Motown, men de fleste av de sangene er litt gladere i klisjeer enn det vi er...) Hei! Vi skal ha The look of love, Diana Krall/Burt Bacharach i vielsen. Nydelig melodi og strålende tekst! Bryllups"valsen" er ikke valgt enda, men det blir noe i samme kategori. Noe jazzy.
2008brud Skrevet 19. juli 2007 #6 Skrevet 19. juli 2007 Jeg liker så godt melodien til Mary did you know, men vil gjøre om teksten så den passer bedre til bryllum
kvick Skrevet 19. juli 2007 #7 Skrevet 19. juli 2007 Det blir ikke noe Shania Twain å høre hos oss heller.. Under vielsen skal en venn fremføre selvkomponert sang. Bryllupsvalsen blir What the world needs nove is love sweet love som også er en Burt Bacharach sang.
Snurrepippen Skrevet 19. juli 2007 #8 Skrevet 19. juli 2007 Vi er litt mer på R'nB i kirka.. To gode venninner skal synge og spille "If I ain´t got you" Alicia Keys. Synes bare den låta er helt NYYYYYYDELIG!!
Dinah Skrevet 19. juli 2007 #9 Skrevet 19. juli 2007 Vi er litt mer på R'nB i kirka.. To gode venninner skal synge og spille "If I ain´t got you" Alicia Keys. Synes bare den låta er helt NYYYYYYDELIG!! Åh... blir sikkert knallbra. *misunnelig*
Frøken eple Skrevet 27. juli 2007 #10 Skrevet 27. juli 2007 Jeg er ikke en kløpper på musikk. Men under vielsen skal vi ha solosang med sangen for alltid av Sara Løfgren. Den er bare så vakker til en vielse! Fant bare teksten på nettet, og den var jo veldig fin. Vet du om en side der jeg kan høre den? ...ellers synes jeg Lisa Nilssons "sag det igjen" er utrolig fin.
Gjest Elize Skrevet 29. juli 2007 #11 Skrevet 29. juli 2007 I kirka skal vi ha "Jesu, joy of man's desiring" av Josh Groban.. Og vi har veldig lyst og ha "From This Moment" " av Shania Twain og Bryan White, men den har ikke valsetakt. Så jeg er veldig usikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå