-Alvildebrud- Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 (endret) ? Jeg vil gjerne at min skal ha, det er bare det at han har så ustrukturerte (og nokså umodne - unnskyld..) venner, som overhodet ikke har nevnt noe til meg om en evnt. fest/dag (vet de ikke MÅ si noe til meg, men jeg er jo den eneste som har litt oversikt over hva vi har planlagt fremover de neste helgene, så det er derfor greit å alliere seg med meg. Og dessuten, nå nærmerer det seg virkelig vår "store dag"). Tror nemlig ikke hans forlover har klart å tenke så langt... Han tror sikkert de skal ut kvelden føre bryllupet eller lignende. Sånn de gjør i de amerikanske filmene.... Høres dumt ut når jeg skriver det nå, men det er iallefall tilfellet. Kan jeg styre opp et lag, eller blir det for rart?? Endret 18. juli 2007 av -Alvildebrud-
*Emma* Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Ja min hadde. Jeg hadde på forhånd sagt at de to helgene før bryllupet var uaktuelle- fordi de skullevære borte en hel helg. Ellers fant han omsider (det tok tid) en helgog jeg passet på å holde mannen hjemme samt pakket for han... Er kanskje litt rart om du ordner - men du kan vel gi forolveren endel lite diskret spark i rumpa...
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Er kanskje litt rart om du ordner - men du kan vel gi forolveren endel lite diskret spark i rumpa... Enig - og diskrét går det an å være ved å f eks sende en melding/ringe og si at om dere planlegger utdrikningslag, så passer det ikke "den og den" helgen (ta med den dagen før bryllupet her...), for da skal dere "ditt og datt" mens "da og da" går fint :-) Inne i de teite "..."-uttrykkene setter du selvsagt inn konkrete datoer og gjøremål. Ikke mas om at de bør arrangere, men jeg ville i hvert fall ikke reagert på en slik melding - særlig ikke om jeg var en litt ubetenksom og surrete gutt, tror jeg
-Alvildebrud- Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 18. juli 2007 Jo, det høres veldig greit ut, det dere sier. Tenkte selvfølgelig å spørre/ringe/snakke med forloveren, men drar jeg meg litt for det. Av en eller annen grunn. :spark til min egen rumpe:
Lilywhite Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Jo, det høres veldig greit ut, det dere sier. Tenkte selvfølgelig å spørre/ringe/snakke med forloveren, men drar jeg meg litt for det. Av en eller annen grunn. :spark til min egen rumpe: Jeg er også litt kontrollfrik og liker å vite hva som skjer, men utdrikningslaget er forloverens oppgave, du får heller prøve å påvirke ham til å sette en dato og kanskje og fortelle deg litt hva som vil foregå
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 At du får vite tidspunkt er vel greit, men synes ikke du skal forvente å få vite hva som skal foregå. Dette er guttas greie. Det er heller ikke alle som har utdrikningslag.
Frey Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Gubben skal ha utdrikningslag helga før bryllupet og jeg har assistert forloveren med navn, telefonnr, mailadresser, hvem som kan hjelpe ham og jeg skal sogar fikse lunsj til alle her den aktuelle dagen (tror jeg). Nå hører det med til historien at forloveren er islandsk og bor på Island og derfor trenger hjelp til å få det gjennomført
Gjest Bellatrix Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Mannen min hadde ikke utdrikninglag og han syntes det var veldig greit.
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 Mannen min hadde heller ikke utdrikningslag, tror ikke han regnet med det siden han selv visste hvem han hadde valgt som forlover. Fikk inntrykk av at han syns det var helt greit å ikke ha utdrikningslag og jeg må jo si at skal det arrangeres så er det forloverens sin oppgave i så fall. Det kunne ikke falle meg inn å lage til utdrikningslag for mannen min. Hvis det var noe jeg visste han hadde veldig lyst på og gledet seg til ville jeg vel ha hintet litt frempå om det til forloveren eller en kamerat
MayaM Skrevet 18. juli 2007 #10 Skrevet 18. juli 2007 Jeg synes du skal gi forloveren hans et spark bak som foreslått over! Fortell hvordan det går da
-Alvildebrud- Skrevet 18. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 18. juli 2007 (endret) takk for råd, alle søte jenter! .. Nei, det er vel litt "overambisiøst" å fikse hele laget for han (altså egentlig for forloveren) men noe må jeg jo bidra med slik det ser ut nå (synes JEG - vet ikke om han bryr seg så mye (?)... Men er litt redd for at de hele skal bli litt "sårt" for han. Jeg hadde nemlig et kjempefint utdrikkningslag, og jeg vet nå hvor spesielt det var for meg. Vil at han skal få ha det like bra.). Om ikke annet kan jeg hinte til den litt utenforstående gutten, som mannen min har valgt som forlover Jeg bryr meg egentlig ikke om hva de skal gjøre (høres nesten ut som jeg juger nå - men kunne ikke brydd meg mindre), om de skal på strippebule osv. jeg vil bare at det skal skje.. Noe skal vi få til. Takk for råd og bekreftelse på at det jeg tenkte ikke var rart! Endret 18. juli 2007 av -Alvildebrud-
rusketulla Skrevet 18. juli 2007 #12 Skrevet 18. juli 2007 Synes bare du skal spørre jeg! "Skal dere ha for ham?" Og hvis de skal ha, så kan du spørre om når slik at du kan passe på dere er hjemme og ikke har andre planer. Det måtte jeg gjøre, og vennene hans er ikke barnslige eller ustrukturerte. Sånn er bare endel mannfolk, mye de ikke tenker på. Så hvis hans er litt barnslige og ustrukturerte trenger de helt sikkert litt tips fra deg om det praktiske Be de huske kamera!
Frk.L Skrevet 19. juli 2007 #13 Skrevet 19. juli 2007 Jeg har samme problemet. Forloveren til kjæresten min er en utrolig grei og morsom gutt, men noe særlig organisatoriske evner har han nok ikke. Og jeg vet at kjæresten ønsker seg et utdrikningslag. Jeg tok rett og slett kontakt med forloveren hans for noen uker siden, og spurte rett ut om de hadde noen planer, og at det var noen av de andre kameratene som hadde spurt meg. Deretter sendte jeg han en mail med e-mail adresser og telefonnummer til en del av kameratene til min kjære som forloveren hans ikke kjenner så godt. Og etterpå sendte jeg en mail til en annen av kameratene hans som jeg vet at hadde veldig lyst til å ordne istand noe, og ba han om å pushe litt på forloveren. Nå vet jeg at det blir, og hvilken dag, men føler at min jobb er gjort. Noen menn trenger et lite spark i baken..
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #14 Skrevet 19. juli 2007 Hvorfor ikke ha utdrikkningslag sammen? Det hadde vi. Rafting, deretter grillet vi og festet ut i de små timer sammen. Forloverene hadde mange morsomme elementer. Var unaturlig for oss med separate da vi har mange felles venner og venner av det motsatte kjønn. Mye koseligere og festligere et typisk drite-ut utdrikkningslag.
-Alvildebrud- Skrevet 19. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 19. juli 2007 Hvorfor ikke ha utdrikkningslag sammen? Det hadde vi. Rafting, deretter grillet vi og festet ut i de små timer sammen. Forloverene hadde mange morsomme elementer. Var unaturlig for oss med separate da vi har mange felles venner og venner av det motsatte kjønn. Mye koseligere og festligere et typisk drite-ut utdrikkningslag. Jo, det hadde nok vært veldig koselig det også, rent bortsett fra at vi har mange forkjellige venner, pluss at vi kommer fra to forskjellige steder. Og jeg har allerede hatt mitt Det er jo egentlig ikke noe problem Han skal på guttetur til nå til helgen med sine 4 beste venner, så kanskje det blir et slags utdrikkningslag....
Piglet Skrevet 19. juli 2007 #16 Skrevet 19. juli 2007 Kjæresten min skal ha og det har forloveren hans helt styr på. Men jeg er bitte litt irriteret over at jeg ikke har blitt orienter/spurt om datoen eller har fått noe info om dagen overhode. Trodde kanskje at forloveren ville bruke meg til å avstemme om datoen passet. Datoen har jeg funnet ut av gjennom min forlover, siden hennes kjæreste skal være med. Piglet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå