Gjest senara Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Jeg giftet meg i sommer, og ble dessverre litt full på slutten fordi jeg ikke hadde fått i meg mat på noen dager (altså, ikke snublendes driting, men definitivt litt knisete dum og brisen). Ingen har sagt noe om det etterpå, men jeg er så redd at det er det alle gjestene sitter igjen og tenker... uff, føler at jeg har ødelagt hele bryllupet mitt. Jeg har spurt noen av gjestene, de sa de ikke la merke til noe. Men det er nok bare fordi de ikke var helt edu selv. Hva synes dere, gjelder det andre regler for bruden enn for resten av bryllupet?
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 slapp av søte deg, gikk sikkert heeelt fint!
Gjest Blondie65 Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Jeg har spurt noen av gjestene, de sa de ikke la merke til noe. Men det er nok bare fordi de ikke var helt edu selv. Hva synes dere, gjelder det andre regler for bruden enn for resten av bryllupet? Ja og ...? Går det an å tro dem da? Snille deg, livet er for kort til å gruble over slike ting. Gjort er gjort og spist er spist. Det kunne jo tross alt vært verre, der du lå og snakket med gud i den store hvite porselens telefonen eller la an på alle karene i bryllupet "hjelp meg før det for sent" ... Sikker på at du var så søt og god atte ... Blir man litt tipsy, så er det jo lett sjarmerende, så lenge det ikke skjer under forretten liksom. Sikkert ingen som tenker over det en gang ...
Leo Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 Bruder som er ravende fulle under middagen spyr i desserten er ikke noe særlig, men bruder som blir litt knisete mot slutten av en lang dag, anser i hvert fall jeg som helt normale. Man trenger ikke en gang ha drukket for å bli litt knisete og dum et stykke ut på kvelden/natten når man har hatt en anstrengende dag fra tidlig om morgenen av! Slapp av og gled deg over den første sommeren som nygift!
-Alvildebrud- Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 Du var helt sikkert bare søt! Ingenting å bekymre seg over, kjære deg
Gjest Silmarill Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Jeg giftet meg i sommer, og ble dessverre litt full på slutten fordi jeg ikke hadde fått i meg mat på noen dager (altså, ikke snublendes driting, men definitivt litt knisete dum og brisen). Ingen har sagt noe om det etterpå, men jeg er så redd at det er det alle gjestene sitter igjen og tenker... uff, føler at jeg har ødelagt hele bryllupet mitt. Jeg har spurt noen av gjestene, de sa de ikke la merke til noe. Men det er nok bare fordi de ikke var helt edu selv. Hva synes dere, gjelder det andre regler for bruden enn for resten av bryllupet? Du var sikkert bare kjempefin, søt og veldig blid Det er det dem husker, helt sikkert! Så lenge du husker alt fra kvelden så er det jo ikke noe å tenke på nå i etterkant om du nå tror at du kanskje var litt bedugget. Jo mer du grubler på dette, jo værre tror du at det var Det der er så vanlig i så mange sammenhenger Og mest sannsynelig så har du ikke oppført deg rart i det hele tatt! Ikke tenk på det kjære deg Ta dette med deg nå: "Jeg har hatt mange bekymringer i mitt liv, men de fleste ble det aldri noe av."
Annie Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Det gjør da ingenting om du ble fnisete og brisen. De syns sikkert du var morsom, og skjønte at du hadde det fint
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Nå vet ikke jeg hvordan dine venner og familie er, men jeg vet at våre ville reagert mer om jeg IKKE ble ganske bedugget på den store dagen
Gjest Silmarill Skrevet 18. juli 2007 #9 Skrevet 18. juli 2007 (endret) Enig med de andre her! Sikkert ingenting å bekymre seg om- og jeg tror ikke det er uvanlig at bruden på slutten av festen er en smule bedugget. Så lenge du ikke ravet rundt, spydde i borddekorasjonene og ropte på eks-kjæresten din (en bekjent av meg var i et bryllup der bruden gjorde nettopp det ), så er det nok godt innenfor normalen. No worries! Så lenge du ikke var slik som NigoSan beskriver så er det nok ingen fare! Guuuud så pinlig det må ha vært Nigo for alle som var der... Endret 18. juli 2007 av Silmarill
Gjest senara Skrevet 18. juli 2007 #11 Skrevet 18. juli 2007 Takk, så søte dere er alle sammen... Godt å høre at det blir sett på som normalt! Har aldri vært i bryllup før, så har ingen andre bruder å sammenligne med. (Men neida, det var ingen spying eller roping, )
-Alvildebrud- Skrevet 18. juli 2007 #12 Skrevet 18. juli 2007 Enig med de andre her! Sikkert ingenting å bekymre seg om- og jeg tror ikke det er uvanlig at bruden på slutten av festen er en smule bedugget. Så lenge du ikke ravet rundt, spydde i borddekorasjonene og ropte på eks-kjæresten din (en bekjent av meg var i et bryllup der bruden gjorde nettopp det ), så er det nok godt innenfor normalen. No worries! uups!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå