Gå til innhold

080808

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg tror vi veldgr den datoen, men det er en fredag, går det greit, eller kan en bare gifte seg lørdager? Har ikke peiling jeg! Hva bør jeg planlegge fremover? Trenger virkelig tips! Hvem skal jeg kontakte når vi har nestemt dato? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Skrivefeil ja, skulle stå velger :)

Skrevet

Jeg kjenner noen som skal gifte seg da.

Det skulle ikke være noe problem det. Man kan vel gifte seg hvilken som helst dag.

Mulig det er litt vanskeligere med kirke, uten at jeg skal si noe helt sikker.

Skrevet

Kontakt kirken dere ønsker å gifte dere i og forhør dere ;)

Ei venninne skal gifte seg den datoen,men d er i sverige.

Lykke til. :tommel:

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Vi giftet oss i kirken en fredag - så det går sikkert an for deg og! Lykke til!

Skrevet (endret)

Jeg ska gifte meg 08.08.08 hvis vi får lokalet vi ønsker:)

Inviterer til chat på msn:

xxxxx

E-postadresse fjernet, se Kvinneguidens regler.

vimse-mod

Endret av vimse
Skrevet

Jeg skal gifte meg 080808 :)

Har kontaktet kirken og reservert plass allerede, og det var ikke noe problem at det var en fredag ;)

Send meg en PM hvis du kanskje har lyst til å snakkes sammen framover til bryllup neste år. E ganske grønn på dette selv :ler:

Skrevet
Jeg tror vi veldgr den datoen, men det er en fredag, går det greit, eller kan en bare gifte seg lørdager?

Selv om flesteparten velger å gifte seg på lørdager, er det fritt fram å velge en annen dag - forutsatt at det passer for den kirken dere velger å gifte dere i.

Jeg vil anta at 888 er en av de dagene kirkene regner med at folk vil gifte seg, og derfor planlegger aktiviteter slik at det passer. At det er fredag spiller ingen som helst rolle. Men man bør vel være rask ute med å tinge kirke og/eller vigsler. Det er stor pågang på dagen allerede :)

Lykke til.

Gjest Gjesta
Skrevet

Takk for svar :) Da er det bestemt, vi skal bestille kirke i morgen, så håper det lar seg ordne! Jeg er selv ganske grønn på dette! Hehe! Du/dere som ville snakke privat, kan godt det, men vet ikke hvordan! Ser du er ei som sliter med å bli gravid, det gjør jeg og, desverre!

Gjest *Babysyk*
Skrevet (endret)

...

Endret av *Babysyk*
Gjest *Babysyk*
Skrevet (endret)

...

Endret av *Babysyk*
Skrevet
Ingen andre som skal gifte seg da? :ler:

Jeg skal...

Gjest *Babysyk*
Skrevet (endret)

...

Endret av *Babysyk*
Gjest *Babysyk*
Skrevet (endret)

...

Endret av *Babysyk*
Gjest *Babysyk*
Skrevet (endret)

...

Endret av *Babysyk*
Gjest Gjest
Skrevet

Vi har også tenkt på den datoen, men som dere sliter vi med å bli gravide. Det blir sånn at vi hele tiden tenker "hva om vi blir gravide neste måned, da har vi termin i mai og jeg har 3 mndr på å komme i form og vi har en 3 mndr gammel baby når vi gifter oss". Blir vi ikke gravide neste måned, men i september, blir problemet verre og verre... Litt pessimistisk, men... tenker ikke du sånn i det hele tatt..?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg skal også gifte meg 080808...!! Har fått kirken, nå er det selskapslokaler som gjelder :)

Gjest *Babysyk*
Skrevet (endret)

...

Endret av *Babysyk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...