Gjest Taxi Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 (endret) Kjæresten min har styra fælt for meg i det siste siden jeg har vært dårlig. Jeg har lyst til å gjøre noe for han!! og da tenkte jeg på å gi han fotbehandling. Hvor får man kjøpt bra fotbehandling, og hva bør være med? Er body shop bra å kjøpe sånt på? Endret 18. juli 2007 av Taxi
Bokormen Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 Jeg pleier å gi kjæresten min fotpleie, først fotbad med grønnsåpe i vannet, så klipping/filing/rens av negler, så skrubber jeg godt med fotfil jeg har kjøpt på apoteket, og så smører jeg inn føttene og nederste del av leggene med fotkrem jeg også har kjøpt på apoteket Vet også at det finnes egen såpe for fotbad, evt fotsalt, men det har vi ikke prøvd
Leo Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Jeg ville ha gitt ham en time til fotpleie i en salong. Scholl har "kjønnsnøytrale" salonger bl.a. på Lillestrøm og en time koster like i overkant av 400 kroner. Årsaken til at jeg sier det, er at menn ofte ikke er så flinke til å stelle føttene sine og å starte fra bunnen av kan være en ganske omfattende (Og t.o.m. litt ekkel ) jobb. Det du trenger er i utgangspunktet et godt fotbad som løser opp hard hud (Eller du kan rett og slett og like godt bruke grønnsåpe). Apoteket har en god serie som heter CCS (Mørk, grønnblå innpaknng) og som ikke er så dyr. Fotkremer finnes i mange varianter, så det er fullt mulig å ha fire - fem forskjellige. Du trenger imidlertid bare en og skulle jeg ha valgt, ville jeg ha valgt en generell fotkrem fra Scholl eller Body Shop. I tillegg trenger du en fotfil. Til tykk, hard hud foretrekker jeg en metallfil (Som ligner en miniutgave av den du sannsynligvis har i kjøkkenskuffen). Til senere vedlikehold er en sandfil, f.eks. fra Scholl grei å ha.
Gjest Taxi Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 stakkar, han er så kilen så det er ikke sikkert han liker sånn fotfil så godt :D
Leo Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 stakkar, han er så kilen så det er ikke sikkert han liker sånn fotfil så godt :D Jeg er også forferdelig kilen, men jeg kan love deg at metallfil ikke kiler! (Det gjør ikke vondt eller blir sårt heller da...).
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #6 Skrevet 18. juli 2007 Tror jeg vil anbefale scholl-produkter foran body shop. Synes de er mye bedre og mye mer effektive.
Gjest Taxi Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Jeg fant noe genialt på Badeglæder:D sånne små engangsposer med fotbad, fotskrubb og krem + oppblåsbar fotbad-balje og pimpstein-fil. billig var det også. 200 kr ca for alt men takk for masse gode tips! Hvis det er en suksess så kjøper jeg nok mer ordentlige ting og større tuber!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå