Gjest Gjest_pulverheksa_* Skrevet 18. juli 2007 #1 Skrevet 18. juli 2007 Og jeg vil ha det slik at jeg kan velge å svare etter at jeg har åpnet flippen. Noen som vet hvor den jeg kan endre den innstillingen? Fikk ny brukt telefon i går, og har ikke bruksanvisningen for hånden, her på jobben.
Noldus Skrevet 18. juli 2007 #2 Skrevet 18. juli 2007 jeg har ikke akkurat samme telefon, men på min går du inn på instillinger, anrop, og så dekselhåndtering!
Gjest vimse Skrevet 18. juli 2007 #3 Skrevet 18. juli 2007 Meny->Innstillinger->Telefoninnstillinger->Ekstra innstillinger->Deaktivere aktiv flipp
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2007 #4 Skrevet 18. juli 2007 det funket på min D600 innstillinger -> telefon innstillinger -> innstillinger så står det "opp" og der kan du velge "svare" eller "ingen". men er sikkert forskjellig fra samsungmobil til en annen
Gjest pulvis Skrevet 18. juli 2007 #5 Skrevet 18. juli 2007 hmm, Finner telefoninnstillinger men ikke ekstra innstillinger, eller det som siste gjest skriver. Må visst vente til jeg kommer hjem til bruksanvisningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå