Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lise_*
Skrevet

Det er ikke mye som skal til for å gjøre meg usikker og gi dårlig samvittighet ;)

Denne saken passer kanskje ikke helt inn her, men likevel.

Saken er :

Min mor og atpåklatt bror,er på hytta sammen med øvrig familie/slekt. Denne hytta ligger tre timer unna her jeg bor.

Ser de ikke mye til min mor og bror til vanlig, pga vanligvis veldig stor avstand.

Lillebror blir ti år i dag, og vil så gjerne jeg skal komme nedover.

Må i tilfelle ta tog og buss for å komme fram.

Min kjære har akkurat kommet hjem fra lang reise med jobben. Han jobber hver dag nå, men vi hadde sett for oss kunne kose oss sammen ettermiddagene framover. Kunne kjørt sammen ned til hytta fredag og vært der over helgen. Da hadde min lillebror i allefall sett litt til meg.. Men de der nede, synes dette blir for kort tid sammen..

Sliter med samvittigheten min nå. På den ene siden er mamma og minstebror som ønsker meg ned, og som visst blir veldig skuffet om jeg ikke pakker sammen og kommer i dag.

På den andre siden er min kjære. Vil gjerne være sammen med han på kveldene - som vi har planlagt. Male entre ferdig og listene i leilighet. Han vil bli skuffet om jeg drar alt i dag...

Så nå sitter jeg her midt i sofaen og lurer på hva jeg skal gjøre.. blir nesten litt komisk dette ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg forstår deg riktig, at du er samboer med kjæresten din, ville jeg nok prioritert familien... En lillebror på 10 nok endel større problemer med å forstå at du heller vil være sammen med din samboer enn med han på bursdagen hans :) Særlig om du ser de sjelden!

Jeg hadde hoppet på tog/buss og kommet meg ned til familien, fått samboeren ned til helgen, og gjort 10årsdagen til broren din spesiell :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes du skal dra. Du vel ikke være sammen med samboeren din akkurat den helga broren din har bursdag? Bursdag er viktig når man blir stor gutt på ti år. Jeg hadde ikke hatt samvittighet til å ikke dra, ihvertfall.

Gjest Gjestigjen
Skrevet

Håper du dro! 10 år er stor dag for en gutt, og han ville tydeligvis gjerne at du var der. Som de andre skrev: samboeren kan vel komme ned til helgen.

Gjest Ballerina
Skrevet

Helt enig med de andre som skrev her! Jeg har selv en søster på ti år og hun hadde aldri tilgitt meg hvis jeg ikke hadde kommet i bursdagen hennes... min kjære derimot, som jeg bor sammen med hadde overlvd to kvelder alene - selv om det var en stund siden vi hadde vært sammen :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tror samboeren din vil forstå at du har lyst til å se lillebroren din på bursdagen hans. Han er jo eldre, og skjønner sikkert det.

Skrevet

Som en attpåklatt selv vil jeg anbefale deg å reise...! Er ikke så lett å være minst og ha søsken man nesten aldri får se, og da er det veldig stor stas når de faktisk tar seg bryet med å besøke en...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...