Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Borghild
Skrevet

Noen som har prøvd dette nye vidunderet fra Lancome? Fornøyd eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Hva er det for noe? Nysjerrig...

Gjest Deception
Skrevet

Jeg har ikke prøvd, men det er snakk om en mascara med en vanlig kost i den ene enden, og en kam i den andre. (?) (tror jeg).

Gjest Borghild
Skrevet

Jepp det er det. Den er endel dyrere enn de andre fra lancome da. (290kr) men som den mascarafriken jeg er må jeg jo prøve den. :)

Gjest Deception
Skrevet

Har du prøvd LashFusion også? Den koster vel nesten 400 kroner, tror jeg. Jeg så på den i går, og den så skikkelig billig ut, kanskje bare like greit for den lettlurte lommeboka mi. :ler:

Skrevet

Har bare prøvd Cils Design Pro på Esthetique og fikk SYKT lange vipper, men det blei litt klumpete også.. Nå hadde jeg på litt maskara fra før, så det ble ikke optimalt, men den virka bra for det! Ville kjøpt den om det ikke var så lite innhold i den..:)

Gjest Borghild
Skrevet

Sykt lange vipper? Mååååååå prøve! Jeg er mascaraholiker! Tør ikke si hvor mange jeg har engang hehe.

Skrevet

Kjøpte en i påsken, siden jeg også er litt svak for fancy maskaraer fra Lancome. Jeg får fine vipper av den, men den ekstra kosten som skal brukes i øyekroken gir liksom ikke den helt store effekten. Det skal bli litt katte-øye-effekt. Trikset er å børste og børste med den vanlige kosten, for å bygge opp vippene. Da blir de veldig lange. Men man må bruke litt tid. Fikk hjelp av en Lancomedame på Steen og Strøm en gang, og hun trykket vippene litt opp med børsten. Det fungerte veldig bra.

Skrevet

Jeg trodde den lille børsten fungerte som en løsvippe-effekt jeg.. at man børstet den på noen vipper her og der for å få punktvipper på en måte.. Det var det parfymedama på Esthetique sa til meg. jeg prøvde den også, og hun viste meg hvordan jeg skulle gjøre det. Det ble et fint sluttresultat (og resultatet hadde nok blitt bedre om jeg ikke hadde maskara på fra før) :)

Skrevet
Jeg trodde den lille børsten fungerte som en løsvippe-effekt jeg.. at man børstet den på noen vipper her og der for å få punktvipper på en måte.. Det var det parfymedama på Esthetique sa til meg. jeg prøvde den også, og hun viste meg hvordan jeg skulle gjøre det. Det ble et fint sluttresultat (og resultatet hadde nok blitt bedre om jeg ikke hadde maskara på fra før) :)

Prøver du virkelig mascara-testere i butikken? Tenk på bakteriene!

Skrevet

Ekke så nøye på det jeg:) Har ikke skjedd noe så lengt i alle fall:)

Skrevet

Jeg likte den ikke, nei. Resultatet ble kjempebra, men det var direkte ubehagelig å påføre maskaraen.

Skrevet

Den andre børsten er direkte vond å bruke. Kjentes ut som om øyenvippene skulle dette av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...