Gjest Christinamor Skrevet 17. mars 2003 #1 Skrevet 17. mars 2003 Var i Trondheim i helgen, og på Bella Donna - en sånn bijouteributikk - hadde de nydelige hårbøyler og diademer til en mye lavere pris enn i brudesalongene, dvs 435kr!! HAdde jeg skulle gifte meg, hadde jeg kjøpt hårpynt der!! De har vel også sånt noe på Arts & crafts i de andre byene vil jeg tro!
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2003 #2 Skrevet 17. mars 2003 men du får da bestilt maaange ulike nydlelige tiaraer på nett..
Arielle Skrevet 17. mars 2003 #3 Skrevet 17. mars 2003 Hvor lå den butikken? Vet du det? Bor i Trondheim, og har vært på utkikk etter en slik butikk. Det er jo så dyrt på brudesalonger..
lillen Skrevet 17. mars 2003 #4 Skrevet 17. mars 2003 BellaDonna ligger vel fortsatt på torget hvis jeg ikke tar helt feil... (har ikke vært der så mye etter forandringer) Arts&Crafts har hvertfall en butikk på byhaven!
Gjest Mzfire Skrevet 18. mars 2003 #6 Skrevet 18. mars 2003 Hei alle sammen. Jeg har tenkt til å velge meg en tiara ut fra denne siden her. Var veldig mange lekre her. Bare trykk på bildet av den du vil se så får du større bilde. :D http://listings.ebay.com/aw/plistings/list...e=CatEvWedVeils
lillen Skrevet 18. mars 2003 #7 Skrevet 18. mars 2003 Der var det mange fine... Vet du hvor mye det vil koste i frakt?
Gjest Mzfire Skrevet 18. mars 2003 #8 Skrevet 18. mars 2003 Vil også legge ved denne linken. Syns de så flotte ut http://shop.store.yahoo.com/gigiofparisbri...dal/tiaras.html
Gjest Mzfire Skrevet 18. mars 2003 #9 Skrevet 18. mars 2003 Nei Lillen, det vet jeg dessverre ikke. Håper noen andre kan svare på det
Augustbrud02 Skrevet 20. mars 2003 #10 Skrevet 20. mars 2003 Ellers har man jo en mulighet til å lage sin egen tiara også. Det er jo litt spesielt å ha en tiara som ingen har maken til og som det er personlig preg over. Dessuten kan man jo da lage mini-tiaraer i samme stil til sine brudepiker, noe som jeg selv synes er ganske søtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå